מבול באשדוד. 0:4 לאשדוד על נתניה

מ.ס אשדוד ממשיכה בכושר המצוין שלה. לאחר הניצחון בשבת על באר שבע 0:2, היא גברה 0:4 על מכבי נתניה, במזג אוויר חורפי וגשום, שנגמר "במבול" של שערים. צמד לדין דוד.
צמד וניצחון. דוד. (צילום טל אקוקה).

במועדון ספורט ידעו, ניצחון מול מכבי נתניה ברביעי, יביא אותם לאחד המקומות הגבוהים ביותר שהיו בו מאז חזרו לליגה העל, בין השלישיה הראשונה. נתניה הגיעה מהמקום השני ולא התכוונה לוותר עליו. זה נגמר במחצית שנייה מצוינת ועם 4 !! אפס לאשדוד, ביום גשום .."ומבול" של שערים. צמד לדין דוד ומקום בצמרת הגבוהה לאשדוד.

מחצית ראשונה שהייתה בעיקר בין שתי הרחובות. אומנם שתי הקבוצות רצו שער הכרעה, אבל הגנות שתי הקבוצות ידעו לעצור את החלוצים ברוב המקרים לפני שהגיעו לשער. כלום לא הכין אותנו למה שיקרה במחצית השנייה.

בדקה ה-36 נתניה כמעט עלתה ליתרון. אביב אברהם בעט כדור מסובב שבעזרת הרוח אילץ את יואב ג'ראפי לזנק ולהוציא כדור מהחיבורים.  בדקה ה-41 היה זה תורה של אשדוד כשדין דוד בעט כדור חזק ודני עמוס עצר. זה נגמר עם הרבה גשם, אבל ללא שערים.

הגנת נתניה מרחיקה עוד כדור במחצית הראשונה. (צליום: טוטו פוטו).

ואז הגיעה המחצית השנייה, שהייתה במעמד צד אחד – של אשדוד. אשדוד פתחה את המחצית השנייה (בדקה ה-50) בשער מהיר. פאהד באיו קיבל כדור מצוין והוציא רוחב. מוסא באגיוקו בעט מתוך הרחבה ודני עמוס הדף עד דין דוד שהמשיך בבעיטה חזקה מ-10 מטר פנימה 0:1 אשדוד. 3 דקות אח"כ דוד מאותו המצב נגח מעל השער, כדור שהיה אולי סוגר עניין.

בדקה ה-71 זה נראה גמור. שידור חוזר של השער הראשון, באיו המהיר נכנס לרחבה בעט כדור לקורה ועל הריבאונד שוב הגיע דין דוד ובעט פנימה 0:2. אם זה לא הספיק לנתניה היא נותרה בעשרה (86) שחקנים, כשגבי קניקובסקי קיבל צהוב שני לאחר שמחא כפיים לשופט  נאאל עודה, על צהוב שקיבל. דקה אח"כ היא נענשה על זה שלומי אזואלי הגביה קרן וננאד צבטקוביץ' נגח פנימה.עברה רק התקפה וזה כבר 0:4 לאשדוד והפעם הכובש היה שלומי אזולאי.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (סזנו, 78), אוואוני, ברדע, צבטקוביץ', קמהאני, באגיוקו (אזואלי, 78), גורדנה, כנעאן (הרוש, 67), יחזקאל (דוד, 25), באיו (בריהון, 78).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך