גמ"ח חסדי 'מאור מאיר' מחלק היום בגדי ופרטי חורף חדשים חינם לקשישים

כל קשיש או מי מבני משפחתו, שיגיע היום,רביעי (17.00-19.00), יוכל לקחת כל מה שהוא צריך לעבור את החורף החם. החלוקה ברחוב ביאליק 10 רובע ה' צמוד למקיף ד'. חשוב להגיע עם תעודת זהות של הקשיש.

בשבוע שעבר חילק גמ" 'חסדי מאור מאיר' בגדי ופרטי חורף חדשים לילדים. היום, שליש,י הוא דואג לקשישים באשדוד ובסביבה. היום יחולקו חינם אין כסף בגדי ופרטי חורף, גרביים, מחממים, גופיות, צעיפים, כפפות שמיכות ועוד.

כל מה שצריך הוא להגיע בין השעות 17.00-19.00 לרחוב ביאליק 10 באשדוד רובע ה' לאולם הצמוד למקיף ד'. חשוב להגיע עם תעודת זהות. אם הקשיש לא יכול להגיע או ילווה בבן משפחה, או כל אדם אחר, כל מה שצריך הוא כאמור תעודת זהות של הקשיש.

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "גמח מאור מאיר קורא לכם משפחות יקרות לבוא לקבל פריטים עבור הוריכם או קרובים המבוגרים, ללא תשלום כמובן, מחממים לחורף הקר , גופיות חמות, גרביים צעיפים, שמיכות, כפפות.חלוקה תערך היום יום שלישי בין השעות 17:00 ל 19:00 ברחוב ביאליק 10 רובע ה צמוד למקיף ד נא לא להגיע עם ילדים, להגיע בן אדם אחד מכל משפחה, ותעודת זהות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך