ברדע: "אשדוד מוכיחה השנה שהיא עם הפנים למקומות הגבוהים בטבלה"

בלם מ.ס אשדוד לקראת המשחק ברביעי (19.00, איצטדיון הי"א), מול נתניה. המאמן בן שמעון: "השבוע התחיל לנו טוב, אנחנו נשתדל גם להמשיך אותו כך".
ברדע בכחול. צילום: טל אקוקה.

שלושה משחקים בשבוע ציפו למ.ס אשדוד. את הראשון בשבת היא סיימה בניצחון 0:2 על באר שבע. ברביעי (19.00, איצטדיון הי"א) היא תפגוש את נתניה ובשבת את סכנין. המאמן בן שמעון והבלם ניר ברדע, התייחסו למשחק מול נתניה.

רן בן שמעון: "זה שבוע מאוד מורכב, אנחנו צריכים לאושש את השחקנים כמה שיותר מהר. נתניה היא קבוצה טובה, יוזמת, תוקפת, אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו, את הרענונים שאנחנו חושבים שצריך ונבוא מוכנים למשחק. השבוע התחיל לנו טוב, אנחנו נשתדל גם להמשיך אותו כך".

בן שמעון. "השבוע התחיל לנו טוב"

ניר ברדע: "נתניה היא בהחלט קבוצה חזקה מאוד העונה,עושה עבודה טובה יחד עם זאת אני חושב שאשדוד מוכיחה השנה שהיא באה מוכנה יותר,חזקה יותר עם הפנים למקומות הגבוהים בטבלה. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים לפני כל יריבה שתגיע, קבוצה מאוד מגובשת ומאוחדת ורואים זאת על המגרש".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך