גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' הגשים חלום לילד בן 10

הילד רצה טאבלט. אבל להוריו לא הייתה את היוכלת לממן זאת. האב פנה שמעון בן שמעון, מנהל הגמ"ח שרכש לו את הטאבלט. אבי הילד: "לא זוכר שחחה כזאת אצל הילד של. הוא לא עזב את זה לרגע".

לילד בן 10 מאשדוד היה חלום. חלום של ילד. הוא רצה שיהיה לו טאבלט משלו כמו שיש לרבים מחבריו בבית הספר. אבל אביו לא יכול היה להרשות לעצמו.

האב פנה לשמעון בן שמעון מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר, על שמן של בנו מאור מאיר ז"ל, והאחרון גייס מייד טאבלט חדש והעביר אותו לאביו של הילד. האב הנרגש סיפר למחרת לבן שמעון על המשחה של הילד ואמר: אבי הילד: "לא זוכר שחחה כזאת אצל הילד של. הוא לא עזב את זה לרגע".

גמ"ח חסדי מאור מאיר הוא על שמו של הנער מאור מאיר בן שמעון, שהיה בן 16 כשנפטר בתאונת דרכים. לאחר מכן התגלה עד כמה הנער תרם מכספו, זמנו ואפילו את ארוחותיו למען אחרים. הורין החליטו להמשיך את דרכו וכבר עשור הם מפעילים גמ"ח שעוזר לאנשי ובעיקר לילדי אשדוד והסביבה הזוקים לעזרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך