שיווק בפייסבוק – כל עסק צריך את זה

אנחנו יודעים שכשאתם חושבים על שיווק בפייסבוק אתם אומרים שזה לא בטוח יעבוד, אולי העסק שלכם לא מתאים לפייסבוק ובכלל, איך תגיעו לקהל היעד המתאים לכם דרך רשת חברתית?
הקלדה

אנחנו יודעים שכשאתם חושבים על שיווק בפייסבוק אתם אומרים שזה לא בטוח יעבוד, אולי העסק שלכם לא מתאים לפייסבוק ובכלל, איך תגיעו לקהל היעד המתאים לכם דרך רשת חברתית?

ובכן, כשפייסבוק רק החלה את דרכה לפני שנים היא אכן היתה פחות פלטפורמה שיווקית ורוב ההתלהבות היתה בה בשל 'מפגשים' וירטואליים בין חברים שלא ראו אחד את השני שנים מתקופות בית הספר, הצבא, והאוניברסיטאות והמכללות.

מהר מאד הסקרנות הפכה לכזו שגרמה לתנועה מרובה ברשת החברתית ששינתה לנו את החיים, ובכך, הפכה אותה לפלטפורמה שיווקית לכל דבר וחכמה כל כך, שהיא ממש מנחשת עבורנו מה מתאים לנו. למעשה – כולם נמצאים שם.

למה אתם צריכים שיווק בפייסבוק

הפיצוח של פייסבוק על מה אנחנו צורכים כבני אדם לא קורה סתם. בתוך המערכות הללו ישנם אלגוריתמים חכמים מאד שמנתחים כל תנועה ותנועה שלנו ברשתות החברתיות ובגוגל כך שהם יודעים בוודאות במה אנחנו מתעניינים, מה הנושאים שאנחנו קוראים, ואפילו (כן, לא תאמינו) מקשיבים למילים ספציפיות בשיחות שלנו. שיווק בפייסבוק הפך להיות הפרסומת בפריים טיים בטלויזיה, אבל בעלויות שאתם מחליטים עליהן, עם פילוח מדויק של קהל היעד.

לדוגמא, אם בבעלותכם עסק למוצרי תינוקות תוכלו להקים דף עסקי לעסק שלכם באפס עלות, לעצב אותו כאוות נפשכם ברמת הלוגו ותמונת הקאבר שתופיע בו, להכניס בו את התוכן השיווקי שלכם ולפרסם את התוכן בעלויות שאתם תחליטו עליהן וזה למעשה, שיווק בפייסבוק בבסיסו.

אבל העלות כאן היא לא גולת הכותרת. כשמדובר על שיווק בפייסבוק מדובר על היכולת האדירה להגיע לקהל יעד פוטנציאלי ומדויק לפרסום העסק שלכם, משהו שאף חברת פרסום, משרד יחסי ציבור, או ערוצי תקשורת פרסומיים כמו הרדיו או הטלויזיה יכולים היו להציע לכם בעבר.

איך שיווק בפייסבוק מפצח מי קהל היעד שלכם

בתוך מערכת הפרסום של פייסבוק יש לכם, כבעלי העסק, את היכולת לפלח את קהל היעד שלכם ולרדת לרזולוציות קטנות ומהותיות כדי להגיע לקהל היעד המתאים ולגעת בנקודות הכי רגישות ומשפיעות להם החל מאהבתם לריח מסוים, ועד למידע האם יש להם בן, או בת, באיזה גילאים הילדים שלהם ואם הם מתעניינים בקבוצות מסוימות כמו קבוצות תמיכה, או צרכנות, התייעצות, או סתם קבוצות של מכירות משותפות ויד שניה.

כך למשל, פלונית אלמונית שנמצאת בהריון בשבוע 38, תקבל פרסומת על ריהוט לתינוקות בדיוק כשהיא גולשת בקבוצת תמיכה לנשים לפני לידה, או אפילו אם היא סתם קופצת לקרוא מה החברים שלה כותבים ברשת החברתית.

למה כולם נמצאים בפייסבוק?

גם אם אתם פחות מטיילים ברשת החברתית הזו, אתם עדיין תכנסו מדי פעם רק כדי לראות במה מדובר. וברגע שתעשו את זה, תגלו עולם שלם שבו קיים הכל מהכל. אנשי תקשורת, אישי ציבור, קהל צרכנים פרטי, חברות ציבוריות, דפים עסקיים רבים, פרופילים פרטיים של אושיות רשת שונות ולמעשה, יגיע הרגע שבו תפתחו את הפייסבוק כדי להתעדכן בחדשות.

זה רק ברור וטבעי שיהיו שם גם את הפרסומות שלכם, ובטח כאשר מדובר במערכת ידידותית למשתמש שאפשר ללמוד אותה וברגע שלומדים אותה, השמיים הם הגבול. אבל חשוב להבין איך פייסבוק עובד, איך לפרסם בו, איך להצמיח איתו את העסק – לכן חשוב לקחת קורסים בשיווק פייסבוק

שיווק בפייסבוק בניהול הנכון שלו יכול להעניק לכם את התוצאות שלא הצלחתם להשיג בערוצי שיווק אחרים. יש לכם שליטה על הנעשה בערוץ התקשורת שלכם, והעסק עצמו נמצא בשקיפות מלאה מולכם גם אם השיווק ברצף בפועל נעשה על ידי מישהו שאתם האצלתם עליו את הסמכויות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך