מאות השתתפו בהלוויתו של מאיר אוחנה ז"ל שלא הותיר אחריו ילדים

קהל רב באשדוד הגיע לחלוק כבוד אחרון למאיר אוחנה ז"ל אדם ערירי, איש יקר שהיה מוכר במעשיו הברוכים של עשית חבד ועזרה בבתי הכנסת ברובע א' שהתגורר בסמוך.

קהל רב באשדוד הגיע לחלוק כבוד אחרון למאיר אוחנה ז"ל אדם ערירי, איש יקר שהיה מוכר במעשיו הברוכים של עשית חבד ועזרה בבתי הכנסת ברובע א' שהתגורר בסמוך.

ביום שלישי נפטר לאחר שאושפז בבית החולים מחיידק הטורף ומיד מקורביו הפיצו באתרים השונים בקיראה לציבור הרחב לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון.

יו"ר המועצה הדתית באשדוד הרב עובדיה דהן הוציא מודעות ודאג שיתלו המודעות כבר ביום שלישי בערב באזורים בו התגורר וקיבל את מקורב המשפחה מר ציון סויסה גבאי בתי הכנסת 'זרע אברהם' ברובע א' אשר היה ידידו ומקורבו במשך שנים רבות ודאג לכל סידור ועריכת ההלוויה לנוחות המשתתפים.

מסע הלוויה התעכב מעט עקב הגעתו של אחיו המתגורר במרוקו, כשהגיע לבית העלמין כולו היה מלא דמעות של רגש כשלא האמין למראה עיניו מהציבור הרחב שגדש את אולם ההספדים ואף מחוצה לו, "ברגעים אלו אנו רואים את עם ישראל מאוחד, אף שרבים כאן לא הכירוהו כלל, עזבו את העבודה ואת עניניהם הפרטיים ובאו לחלוק כבוד אחרון, לאדם של הכירו כלל ובפרט בימים אלו של צער וחורבן בית המקדש, אשריהם ישראל" אמר יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, כשפתח את שורת ההספדים וציין את שבחיו של המנוח שהיה דואג במסירות רבה במשך שנים רבות להכין את ספרי התורה לקריאה בשבת קודש בחגים ובראש חודש, גם היה דואג להכין את הכיבוד בבית הכנסת כבר משעות הבוקר המוקדמות מאוד כך שהיתה בו מידת החסד והארת פנים מיוחדת לכל אדם ואדם.

עוד הספידוהו, הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים 'ילדי שגיא ויעקב', הרב מרדכי עמאר רבה של קק איפיני שבצרפת, הרב יעקב כהן ראש ישיבת 'תורה אור', הרב דוד כהן רב בגן יבנה, את שורת ההספדים חתם הרב מאיר אבוחצירא רבה של רובע הסיטי.

מאיר אוחנה ז''ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך