מנהל המערך להרדמה באסותא אשדוד מונה ליו"ר איגוד הרופאים המרדימים

ד"ר שי פיין יחליף בתפקיד זה את פרופ' עידית מטות. ד"ר פיין: "הבחירה היא נקודת שיא עד כה בקריירה המקצועית שלי.
ד"ר שי פיין.

ד"ר שי פיין, מנהל המערך להרדמה, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ בבית החולים "אסותא" אשדוד ע"ש סמסון, מונה ליושב ראש איגוד הרופאים המרדימים בישראל, ויחליף בתפקיד זה את פרופ' עידית מטות.

ד"ר פיין, נשוי ואב לשני ילדים, מתגורר בנס ציונה. הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, בעל תואר מוסמך (MHA) בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. ד"ר פיין עבר את התמחותו בהרדמה בבית החולים בילינסון. לאחר השתלמות בהרדמה אזורית בארצות הברית בבתי החולים של אוניברסיטת וויסקונסין ואוניברסיטת מרילנד, חזר לבילינסון והקים וריכז את השירות להרדמה אזורית של מחלקת ההרדמה. החל מ- 2017 הוא משמש כמנהל המערך באשדוד, שם הקים את המחלקה, עם הקמת בית החולים.

לפני שהחל בהתמחותו בהרדמה, שירת ד"ר פיין כרופא בקבע בחיל הרפואה, שם מילא שורה של תפקידים מגוונים בתחומי פיקוד וניהול. הוא היה קצין הרפואה של גדוד אדם, שימש כמפקד מרפאה בחטיבת הנח"ל, וכיהן בשורת תפקידים במפקדת קצין הרפואה הראשי. ד"ר פיין שירת גם כמפקד פלוגת הרפואה של חטיבת גולני.

ד"ר פיין כיהן במשך שלוש שנים כחבר בוועד איגוד הרופאים המרדימים הישראלי. הוא מחזיק במספר תפקידים במועצה המדעית, ביניהם כחבר בוועדה לאישור תואר מומחה, בוועדת הבחינות של הרדמה ובוועדות הכרה להתמחות. ד"ר פיין מלמד סטודנטים לרפואה מאז תחילת דרכו במקצוע, כשבמסגרת זו זכה בפרסים על הצטיינות בהוראה מטעם אוניברסיטת תל אביב. הוא אף פרסם אוסף הרצאות בתחומי הרדמה וטיפול נמרץ, המשמשים סטודנטים לרפואה בכל הארץ.

"הבחירה לתפקיד יו״ר איגוד הרופאים המרדימים הישראלי היא נקודת שיא עד כה בקריירה המקצועית שלי. אעשה הכל להצדיק את אמון רעיי, ולהמשיך בגאון את דרכם של כל קודמיי בתפקיד, שהובילו את מיצוב המקצוע לאורך השנים. הרופאים המרדימים מהווים נקודת מנוף מרכזית בטיפול הסב-ניתוחי של מטופלים בכל מקצועות הכירורגיה. עשייתם היא אבן דרך משמעותית בקביעת הצלחת הטיפול הפולשניים השונים, ובאופי ההתאוששות מהם. הידע של הרופאים המרדימים ומיומנותיהם משמשים בכל צמתי המפגש בטיפול בחולים קריטיים, דבר שבא לידי ביטוי ביתר שאת בתקופה האחרונה, בהתמודדות עם נזקי מגפת הקורונה. ההתקדמות בתחומי הפעולות הפולשניות מחוץ לחדרי הניתוח, והרחבת מספר חדרי הניתוח בשנים האחרונות בכל הארץ, יצרו צרכים נרחבים לשירותי רפואת ההרדמה. אעשה הכל על מנת להמשיך ולייצג את המקצוע בכבוד, ולאפשר את התנאים המקצועיים והאישיים לרופאים המרדימים להמשיך ולהוביל את העשייה הרפואית בארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך