בדרך לאירופה משאירים את הנקודות באשדוד

מ.ס אשדוד אחרי שני הפסדים רצתה ניצחון. היא אולי חששה שמול באר שבע, שהגיעה לי"א לפני לברקוזן, בליגה האירופית, יהיה לה קשה יותר. זה נגמר 0:2 לאשדוד עם מחצית ראשונה מצויינת שהספיקה לניצחון. שער מדהים לאזולאי.
אזולאי בדרך לראשון (צילום: טל אקוקה)

באר שבע הגיעה לאיצטדיון הי"א באשדוד בדרך למשחק בחמישי מול לברקוזן בגרמניה, בליגה האירופית. אשדוד במחצית ראשונה מדהימה, המשך למחצית השנייה מול מכבי חיפה, סגרה סיפור עם 0:2, שיכול היה להיות גם 0:4 בקלות. בשורה התחתונה אשדוד לקחה 3 נקודות שבאר שבע השאירה בדרך לאירופה, ואחרי שני הפסדים השיגה ניצחון חשוב.

רק בין הדקות העשירית לחמש עשרה אשדוד הייתה קרובה לשלושה שערים! אחד מהם כמעט ודא. זה החל בדקה ה-10 כשגורדנה  מסר לחמודי כנעאן שבמקום לבעוט, העדיף למסור. דקה אח"כ גורדנה מצא את שגיב יחזקאל באחד על אחד ולויטה שוער אשדוד, מנע שער בטוח. בדקה ה-15 טום בן זקן הקפטן שלח כדור חזק לתוך הרחבה ודוד פספס במטר את נגיעת המשך.

אבל אז הגיעה הדקה ה-21 שרק בגללה צריך היה להגיע לאיצטדיון הי"א. כדור חופשי לאשדוד בקו ישיר מרחק 17 מטר משער באר שבע, ושלומי אזולאי עשה ממנו שער מדהים עם כדור מדויק לחיבורים ופנימה 0:1 לאשדוד. ובצדק.

אבל  אשדוד הייתה במשחק והייתה שווה עור שער. זה גם קרה. 4 דקות אחרי הגול של אזולאי, קמהאני ניצל חור בהגנת באר שבע, הגביה כדור לרחבה ושגיב יחזקאל נגח פנימה 0:2 אשדוד. ושוב בצדק. אשדוד המשיכה ללחוץ והייתה קרובה לשלישי.ובקלות רבה שוב ושוב.

גורדנה. ניהול משחק מצוין. (צילום: טל אקוקה).

באר שעבעשתה 3 חילופים התקפיים והחלה ללחוץ. 15 דקות במחצית השנייה וצ'בטקוביץ' מנע מחטואל שנכנס כמחליף לצמק. המשחק נראה מתאזן.רמזי ספורי (62) בעט כדור מ–20 מטרים שהלך לשער ויואב ג'ראפי הציל שער בטוח. אשדוד הייתה חייבת שינוי כי באר שבע התקרבה.

אבל בן שמעון חיזק מהר את הקישור האחורי, על שחבון הקדמי (אזואלי יצא, אבו עקל נכנס), וזה "הרגיע" את באר שבע ואיזן את המשחק. בדקה ה-73 ראינו את שגיב יחזקאל עובר את שוער באר שבע, לויטה, מרחק 20 מטר משער באר שבע. לויטה רדף אחרי יחזקאל שהתקדם לשער וחיכה מעט יותר מידי ואפשר להגנת באר שבע להרחיק. בדקה ה-80 פהאד באיו המחליף כמעט כבש בבעיטה מצויינת מתוך הרחבה, לויטה שוער באר שבע מנע את זה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו), צבטקוביץ', ברדע, קמהאני, באגיוקו, גורדנה, אזולאי (אבו עקל, 77), כנעאן (אייפורד, 56), יחזקאל (באיו,), דוד (בריהון, 77).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך