רק עוד רגע

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה בחוץ מול רמה"ש, שנאבקת איתה על האליפות 23:24, משער בשניות הסיום. זה היה לה הפסד הראשון העונה. בשישי היא תארח את נס ציונה.
שניות בודדות הפרידו בין ההפסד של קבוצת הכדוריד של הפםועל אשדוד, לחילוץ תיקו מודצק מול רמה"ש בחו. אבל זה לא צלח והמשחק הסתיים בהפסד חוץ -24:23. הפסד ראושן העונה לאשדוד, אבל מול הטעונת לאליפות.
למרות ההפסד האדומים יכולים להתעודד מהיכולת והלחימה שסיפקו לנו דרמה מורטת עצבים עד סיום 60 הדקות.
אשדוד עוד הובליה בשני שערים 20:22, 4 דקות לסיום, אבל רמה"ש הצליחה לעצור את ההתקפה של אשדוד וולהשוות ל-23:23 40 שניות לסיום.
אבל זה לא נגמר כאן. שער מהיר של רמה״שהעלה אותה לשער יתרון 23:24. לאשדוד עוד היה צ׳אנס להשוות את המשחק אך ניבו לוי, שהיה אחד מהמצטיינים על המגרש, נעצר ע״י השוער המצוין של רמה״ש, שקבע ניצחון לקבוצתו. בשישי הבא תנסה אשדוד לתקן בבית מול נס ציונה.
הבקיעו לזכות אשדוד: ולאדי קופמן – 6 שערים, עומר גרא – 5 שערים, ניבו לוי ועמרי קושמרו – 4 שערים כ״א,  גיא קורדובה , ישראל ביטרמן, יותם טל ואסף בנגוזי – שער אחד כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך