בן שמעון: "באר שבע יריבה לא פשוטה? גם אנחנו יריבה לא פשוטה"

אשדוד תארח במוצ"ש (הי"א, 18.45) את הפועל באר שבע. המאמן בן שמעון מנתח את יחסי הכוחות. יואב ג'ראפי יפתח בשער, ניר ברדע יחליף את הבלם האוגנדי טימותי אוואני, שיגיע רק בשישי בערב מהנבחרת.
בן שמעון.

קבוצת מ.ס אשדוד ערכה היום, שישי, את האימון המסכם שלה לקראת הפועל באר שבע שתגיע לאיצטדיון הי"א במוצ"ש בשעה 18.45. כמו שזה נראה יואב ג'ראפי יפתח בשער, במקום רועי משפתי הפצוע. שני האוגדנים של הקבוצה, טימותי אוואני ופאהד באיו,שנמצאים עם הנבחרת שלהם, אמורים להגיע בשישי בערב. נראה כי ניר ברדע יחליף בעמדת הבלם את אוואני.

המאמן רן בן שמעון והחלוץ דין דוד התייחסו למשחק במוצש, להכנה ולסיכויים:

רן, מחר משחק לא פשוט מול הפועל באר שבע, יריבה לא פשוטה

בן שמעון: "גם אנחנו יריבה לא פשוטה. ההכנה היא הכנה פנימית שלנו, איך להגיע בצורה הכי טובה שלנו. ההכנה הייתה טובה ובסך הכל הסגל בסדר. מקווים לעשות תוצאה טובה".

יש לבאר שבע יתרון בזה ששיחקו באירופה בפגרת הקורונה?

"אני לא מכין אליבי לשום דברולא מדבר על יתרונות וחסרונות, אני לא אוהב את זה . אנחנו צריך לבוא למשחק, ושהטובים שינצחו. אני צריך לדאוג קבוצה שלי שתגיע מוכנה"..

דין דוד חלוץ: "ההרגשה טובה. עשינו הכנה טובה. אנחנו מוכנים. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו. נקווה שנעשה תוצאה טובה. אנחנו מחכים למשחק הזה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך