משחק עונה כבר במחזור השלישי

המחזור השלישי בליגת ווינר בכדוריד ייצא לדרך בשישי, ובמרכזו יעמדו מפגשים מסקרנים: הדרבי הראשוני שייערך ב'בית מכבי', והמפגש בין שתיים מהמועמדות לאליפות - א.ס רמה"ש והפועל אשדוד.
הגנת אשדוד לא מוותרת.
א.ס SGS רמה"ש תארח בשישי (15.00) את  הפועל SP אשדוד, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד. שתי הקבוצות נאבקות על התואר ומדובר במשחק שיש בו גם הרבה מהעניין המנטאלי מלבד המקצועי.
השתיים צלחו את מחזורי הפתיחה עם ניצחונות. רמה"ש עשתה זאת מול דימונה ונס ציונה. נראתה טוב בפן ההתקפי (כבשה 35 שערים בממוצע). אשדוד ניצחה את מכבי ראשל"צ ואת קרית אונו, משוכות קשות יותר, כאשר בכל אחד משני המשחקים כבשה 29 שערים (עומרי קושמרו להט בהם עם 15 שערים באחוזים טובים). נראה שאת ההבדל במשחק הזה יעשו השוערים. דרקו ארסיץ' מרמה"ש נראה בחירה מוצלחת – הוא סיפק 32 עצירות (כולל 4 פנדלים) בשני המשחקים בקרוב ל-43%. מנגד, באשדוד עושים רוטציה בין טומיסלב סטויקוביץ' לבין מילוש רגיצ'יץ', ובינתיים זה נראה טוב.
פקטור נוסף חשוב – החזרה של יוסי אפו ברמה"ש, אחרי העדרות של שנה בגלל פציעה. הוא ודניאל שקלים משלימים נהדר אחד את השני, ותורמים בשני צידי המגרש. לא פחות מכך, רמה"ש ייצרה עמדת מרכז איכותית, והרוטציה בין עדן ג'ינג'י ואופיר כהן נראית בשלב זה מבטיחה. אשדוד עדיין ללא גאבור לנגהאנס, אבל עם תרומה יפה של ניבו לוי (10 שערים), ישראל ביטרמן (8), ולדי קופמן ואסף בן גוזי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך