כנפו תוקף את מרק הפורשת: "הסטוריית סכסוכים ויחסי אנוש – ניסתה לסחוט תיק אחר"

התפטרותה של הסגנית שרון מרק הפכה להיות שיחת היום בעיריית אשדוד, מ"מק ראש העיר גבי כנפו חשף את מה שהתרחש מאחורי הקלעים, בכל מה שקשור להתנהלותה של מרק ויחסיה עם בכירי העירייה מרגע שנבחרה
עו"ד גבי כנפו

סאגת התפטרותה של שרון מארק מהסגנות ומהקואליציה, מסרבת להסתיים עו״ד גבי כנפו ממ״ק ראש העיר תקף אותה היום בחריפות ואמר ״גב׳ שרון מרק לא הודחה מתיק החינוך כממונה על גני ילדים״.

כנפו פירט והוסיף ״הטענה על הדחתה של שרון מרק מתיק גני הילדים בחינוך, אינה אמת ומהווה הולכת שולל והטעיה של הציבור. עוד טרם פגישתי עם שרון מרק לדיון בהסכם הקואליציוני, הודיעה שרון לראש העיר שהיא מוותרת על תיק גני ילדים בחינוך".

כנפו תקף את מרק ואמר "בפגישתינו עשתה נסיון לסחוט תיק אחר בתמורה ואף הציבה זמן אולטימטום למימוש בקשתה. כמובן שכיו״ר הקואליציה דחיתי את נסיון הסחיטה על הסף, כיוון שאינו עולה בקנה אחד עם היותה סיעה בת מנדט אחד בלבד, והדבר היה עלול לגרום לפריצת ההסכמים עם שטר הסיעות בקואליציה".

"למרות הצער מפרישתה מהקואליציה איננו מופתעים, שכן לגב׳ מרק יש הסטוריה עשירה של בעיית יחסי אנוש וסכסוכים, שהבולט בהן היה פיצול סיעת הלביאות מיד אחרי הבחירות, ובהמשך העדר יכולת לשתף פעולה עם ראש מנהל החינוך אריה מימון, ולמיטב ידיעתינו יש לה גם יחסי עבודה מעורערים עם אור בן שמחון מנהל אגף התעשיה עליו היא ממונה" אמר כנפו.

לסיום הוסיף "להערכתי, הצהרותיה הפוליטיות באות לכסות על העדר כישורים לעבודת צוות ויחסי אנוש סבירים. כל זאת לצד אפס עשיה בשנתיים האחרונות מאז כניסתה לתפקיד. בגני הילדים ובקידום התעשיה והתעסוקה בעיר. והחמור ביותר מצידה של גב׳ מרק הוא עשיית פוליטיקה בשיאו של משבר הקורונה, כאשר בעלי העסקים שהיא ממונה על הסיוע להם, כורעים תחת הנטל ועוברים תקופה קשה של פגיעה כלכלית. ובמקום להכנס תחת האלונקה ולסייע להם, בחרה לעסוק בפוליטיקה קטנה. אנו מאחלים לגב׳ מרק קצת יותר יושרה ואחריות בפעילותה באופוזיציה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך