הנערים עשו רעש בפארק – השיטור העירוני החרים את האופניים החשמליים שלהם

החרמת שישה זוגות אופניים חשמליים, מתן דו"חות לנערים ואזהרות לילדים - זאת התוצאה של פעילות האכיפה של השיטור העירוני בפארק במהלך השבוע. בכך הופסק הרעש שהטריד את מנוחת התושבים באזור ונמנעה סכנה מהולכי הרגל

מעת לעת עורכים אנשי השיטור העירוני פעילות יזומה בפארקים העירוניים על מנת להרחיק מטרדים מהמרחב הציבורי ולהבטיח את בריאות וביטחון הציבור. היחידה פועלת לשמירה על חוקי העזר ובתקופת הקורונה גם על קיום ההנחיות בדגש על עטיית מסכה ואיסור התקהלויות.

הפעילות השבוע התמקדה בעברות על חוקי העזר העירוניים ועל הנחיות משרד הבריאות ובהן עבירות הקשורות לרעש, שהייה בפארקים, רכיבה לא חוקית על אופניים חשמליים, רכבים הנוסעים בתוך גן ציבורי ואי עטיית מסכות במרחב הציבורי. "במהלך המבצע נעצרו ילדים ונערים והוחרמו 6 זוגות אופניים" אומר בן שטרית ומציין כי ניתנו דוחות לנערים ואזהרה לילדים.

"רכיבה פרועה על אופניים חשמליים היא מסוכנת גם לרוכבים ובעיקר להולכי הרגל, ואנו עדים למקרים לא מעטים שרכיבה כזאת הסתיימה בתאונה" אומר בן שטרית ומציין כי מעבר להסברה שנעשית בתחום, הורים נדרשים לוודא כיצד ילדיהם רוכבים ואיפה. "אחריות הורית היא הכרחית כשמדובר בקטינים שלא תמיד יודעים או מודעים לגבולות ומייצרים מטרדי רעש, התקהלויות אבורות בשעות מאוחרות ולפעמים מסתבכים בקטטות" הוא מוסיף ומזהיר כי במקרים שהסברה ואזהרות לא מספיקות "אנו נוקטים גם בסנקציות כפי שמתיר החוק".

ואכן, במבצע האחרון נלקחו 6 זוגות אופניים חשמליים וניתנו קנסות לנערים בגירים. תושבים בסביבה שהיו עדים לפעילות השיטור העירוני הביעו שביעות רצון מהמבצע ומהרחקת המטרד מהאזור. אחד התושבים אמר כי מטרדי הרעש הפכו להיות בלתי נסבלים דווקא בתקופת הקורונה ותודה לשיטור על שהרחיקו מאתנו את הרעש והסכנות ברכיבת אופניים פרועה.

יחידת השיטור העירוני, בראשות פקד בן לוי שנכנס לא מכבר לתפקידו, ומנהל השיטור דוד בן שטרית, תמשיך לקיים פעילות שגרתית ומבצעים יזומים על מנת למגר תופעות כאלה הגורמים לפגיעה באיכות חיי התושבים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך