טורניר בכדורסל נשים לפתיחת העונה בסימן המאבק באלימות כלפי נשים

בערב הפתיחה של הטורניר ישחקו (רבע גמר) מכבי בן בנות אשדוד נגד מכבי הפניקס חיפה. הילה קניסטר בר דוד, יו"ר המנהלת: "אנו חייבים להעלות את הנושא מידי יום כדי למנוע את הרצח הבא".
צ'לסי הופקינס. (צילומים: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל בראשותה של הילה קניסטר בר דוד, תקיים השנה, לראשונה, טורניר לכבוד פתיחת העונה, בו ישתתפו 10 הקבוצות המשחקות בליגה. הטורניר שיפתח ביום חמישי הקרוב 19.11.2020 יעמוד בסימן המאבק באלימות כלפי נשים.

הילה קניסטר בר דוד, יו"ר המנהלת אמרה היום: "אנחנו מכירים אותן דרך הכותרות בעתון, אנחנו רואים אותן דרך תמונות של הקורבנות מימים אחרים, אנחנו לומדים עליהן דרך סיפורים של חברים ובני משפחה ומזדעזעים כל פעם מחדש דרך המילים הזועקות מכתבי האישום. אנחנו לא מעכלים את המספרים הצבועים בדם הסטטיסטיקה. מתחילת השנה נרצחו 19 נשים!  לצערי ממשלת ישראל לא מוצאת את הדרך לאשר את התוכנית המונחת על שולחנה. אנו חייבים להעלות את הנושא מידי יום כדי למנוע את הרצח הבא".

בערב הפתיחה של הטורניר ישחקו (רבע גמר) : מכבי עירוני רמת גן-מכבי רעננה, מכבי בן בנות אשדוד – מכבי הפניקס חיפה, אליצור נווה דוד רמלה – ל.כ.ן רמת השרון, הפועל ראשל"צ – אליצור חולון ועל מקום 9-10 :בנות הרצליה – הפועל בני פתח תקווה (שעה ראשית 18:30)

משחקי חצי הגמר יתקיימו ביום ראשון 22.11.2020 ומשחק הגמר יתקיים למחרת, יום שני 23.11.2020 בשעה 17:00 ויועבר בשידור ישיר בערוץ 5 פלוס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך