המירוץ לחיסון נגד קורונה: אסותא אשדוד מצטרף לניסוי

מדינת ישראל בדרך להשגת חיסון מקומי שיגדע את התפרצות הקורונה, גם בית החולים המקומי הצטרף למלחמה על מנת להשיג את החיסון המבוקש
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

אחרי שהשלב הראשון של הניסיון להשיג חיסון שיעצור את התפרצות הקורונה בעולם, עבר בהצלחה ודובר רבות ע"י משרד הבריאות והביטחון, ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד הודיע היום "אנו גאים ונרגשים לקחת חלק בשלב השני בניסוי החיסון הישראלי לקורונה!".

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח שוחח על כך בראיון לעיתון ישראל היום ואמר "בית החולים הציבורי אסותא אשדוד נבחר על ידי משרד הביטחון והמכון הביולוגי להשתתף בשלב הבא של ניסויי חיסון הקורונה הישראלי".

ברנבוים הוסיף "בית החולים ייטול חלק בין פורצי הדרך אל עבר מציאת חיסון ישראלי כחול לבן, אנו רואים בכך תעודת כבוד והערכה. נעמיד לצורך הניסוי את טובי הרופאים והמכשור המתקדם של בית החולים. אני תקווה ואמונה כי לא רחוק היום שבו המגפה תהיה פרק מעברנו ושבדמינו יזרום חיסון כחול לבן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך