למה לשלב שרתים ייעודיים בעסק שלך

כדי לספק כיום ללקוחות שלך את השירות האמין, הנגיש והטוב ביותר, חשוב להשקיע בפלטפורמות דיגיטליות עם חיבור יציב וידידותיות למשתמש. במיוחד בתקופה זו בה עסקים רבים תלויים בדיגיטל כדי להמשיך בפעילות העסקית, המקום של שירותי האינטרנט המתאימים לפעילות נעשה מרכזי יותר מאי פעם. פתרונות האחסון המארחים את הפלטפורמות שלך מהווים את התשתית היסודית המאפשרת שימוש אמין ונוח בשירותים הזמינים אצלך.

גם אם נשקיע משאבים רבים בפלטפורמה עצמה וניצור ממשקים נוחים לשימוש ועם תוכן ברמה גבוהה, כאשר התשתית שלנו אינה טובה מספיק, אנו עשויים לאבד לא מעט משתמשים שיעזבו את האתר עקב חוויית משתמש ירודה.

כדי לקבל מענה מקיף ולתת לאתר את היסודות היציבים ביותר, חברות רבות כבר בחרו להיעזר בשרתים ייעודיים (Dedicated Servers) ולספק ללקוחותיהם את הטוב ביותר.

מהם שרתים ייעודיים?

כיום, ניתן לייעד שרת אחסון המשרת אך ורק את האתר או קבוצת האתרים שלך. אין עוד צורך לחלוק את השטח עם אתרים אחרים או להיות כפוף להגדרות השרת המתאימות לכלל. השרת הייעודי שלך מספק לך אחסון איכותי על שרת פיזי המותאם לצרכים שלך באופן אופטימלי.

אילו יתרונות מקבל אתר העסק עם שרתים ייעודיים?

מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית שמעמידה לרשותך אופני שימוש חדשים באתר שלך ואת השקט הנפשי הנחוץ כל כך בעת בניית הנוכחות הדיגיטלית שלך.

חיבור אמין ויציב

שרת ייעודי מאפשר שליטה גבוהה בכלל הגדרות השרת. כשאין לנו תלות בצרכים של אתרים אחרים עמם אנו חולקים את שטח האחסון, אנו רשאים לקבוע את גודל השטח ואת רוחב הפס שיספק לנו את הביצועים הגבוהים ביותר. לא משנה למה האתר שלך זקוק, לך יש את הפיקוח המלא על הביצועים שלו. במצב כזה, יציבות החיבור שלך וחוויית המשתמש היא מובטחת.

מהירות גלישה מרבית

מהירות הגלישה כיום היא גבוהה באופן ניכר מזו שהייתה זמינה לפני 10 שנים ונמצאת בעלייה מתמדת. כתוצאה מכך, גם המשתמשים מצפים למהירות הגבוהה ביותר. אתר שידרוש זמן רב לטעינה, פשוט יינטש. שרתים ייעודיים הם נטולי עומסים ולכן מטבע הדברים מספקים לך את הביצועים הגבוהים ביותר כשזה מגיע למהירות הטעינה. אין כל חשש לירידה במהירות, לקריסות ולפגיעה ביציבות החיבור.

פתרונות אבטחה רבים ומגוונים

כדי לשמור על נתוניך באמצעים המתקדמים ביותר ולהגן על פעילות העסק ופרטי הלקוחות שלך מפני מתקפות סייבר שהולכות ונעשות נפוצות ומתקדמות יותר, נדרשת אבטחה קפדנית. השרת הייעודי אינו חולק את האחסון עם גורמים אחרים ומאפשר לייעד את אמצעי האבטחה המחמירים ביותר בהתאמה אישית גבוהה.

מתי אדע שהגיע הזמן לעבור לשרת ייעודי?

  • הטראפיק באתר גדל מיום ליום ומתקרב לרף המרבי המאפשר שמירה על ביצועי אתר טובים.
  • מהירות האתר מוגבלת וישנן קריסות מפעם לפעם הפוגעות בחוויית המשתמש.
  • קיים איום אבטחה משמעותי על נתוני האתר או פרטי המשתמשים הדורש אמצעים מתקדמים יותר לשמירה על המשאבים שלך.
  • החלטת ליצור מערך אתרים אחיד הכולל אתר תדמית, חנות דיגיטלית ובלוג מאמרים ולקשר ביניהם יחד. כך, ניתן לנהל את כל האתרים שלך תחת שרת אחד המספק את התנאים האופטימליים לשגשוג.

בשורה התחתונה, כשפתרונות האחסון הם בהתאמה אישית, כל ביצועי האתר שלך מגיעים למקסימום. מדובר בהרבה יותר מנוחות שימוש – אלו יתרונות משמעותיים לחוויית שימוש טובה יותר באתר שניתן לתרגם לרווחים כלכליים. כדי להפוך גולשים לעוקבים ועוקבים ללקוחות, חוויית המשתמש היא המפתח וככל שנייעד את התשתית היציבה והאמינה ביותר, כך אנו מייצרים בסיס יציב יותר להצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך