שני לכודים באשדוד ברכבם בעקבות ההצפות

לוחמי האש פעלו בחילוץ של שני תושבים מרכב ברחוב בני ברית. האזרחים חולצו ללא פגע. העירייה חסמה צירים ופעלה במקביל לטיפול במקומות המוצפים.
צילום: עיריית אשדוד.

במהלך הלילה פעלו לוחמי האש של מחוז דרום במספר אירועי חילוץ של תושבי העיר אשר נלכדו עם רכבם בהצפות ונזקקו לסיוע. באחד המקרים באשדוד פעל צוות לוחמי אש בחילוץ של 2 תושבים מרכב ברחוב בני ברית. על פי לוחמי האש הרי שהתושבים  חולצו ללא פגע.

עיריית אשדוד פעלה כבר משישי לטיפול בהצפות, שיחררה קולטנים והעלתה את רמת הכוננות לחורף מ-2 ל-3. לפנות בוקר נחסמו ציירים, שחלקם כבר שוחרר הבוקר ואנשי העירייה פעלו כל הלילה לטפל במקומות בהן הייתה הצפה בגלל כמות הגשמים הגדולה שירדה.

מהעירייה נמסר: צוותים של עיריית אשדוד נמצאים כרגע בכל רחבי העיר ונותנים מענה וגם מסיירים בין כלל הרובעים במקומות שבילי עומסים פעלו הצוותים באופן מהיר כאשר המטרה שמירה על ביטחון התושבים:

הלילה התמודדנו עם מספר אירועים במקביל , אירוע רודף אירוע, החל בשעות הלילה וכל אחד מצריך פתיחת תוכניות עבודה אשר נפתלי במקביל ולכן אחת מהם יש צורך לתת מענה מידי".

בעירייה סיכמו את האירועים הלילה:

1. הלילה בשעה 2:11 הופעלה אזעקה בא.התעשייה הצפוני באשדוד,לא הייתה נפילה .
2. 2:17 -3:20 משקעים כבדים .
3. העירייה יצרה חסימות יזומות במקומות שהחלו להתאסף מים . כלל האירועים היו בשליטה ושוחררו מהר . העיר שמרה על בשגרה .
4. כוחות גדולים של עיירית אשדוד, פעלו לאורך כל הלילה במספר מישורים -תגובה מהירה לכל מקום שמירה על שגרה ,סיורים בכל רובע עם דגש בבוקר על מערכת החינוך העירונית .
5. חשוב לדעת -אשדוד העיר החמישית בגודלה 622 רחובות ,11,040 קולטנים ו-152 קי״מ של הולכה תת קרקעית . לא פשוט ותמיד מאתגר .
6. תחזית מזג האוויר -במהלך היום הגשמים ייחלשו ועדיין העירייה שומרת על רמת כוננות 3.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך