לפנות בוקר ירי טילים מעזה לאשדוד ולמרכז הארץ

נשמעה אזעקה באזור תעשיה צפוני של אשדוד. על פי גורמי ביטחון בעיריית אשדוד לא הייתה נפילה בעיר, והטיל חלף מעל אשדוד. צה"ל תקף בתגובה יעדי חמאס ברצועה. הג'האד האסלמי לקח אחריות.

ירי מעזה לכיוון אשדוד ומרכז הארץ.

לפנות בוקר בסביבות השעה 2,  נשמעה אזעקה באזור התעשיה הצפוני באשדוד. הסתבר כי הגיהאד האסלמי, שלקח אחריות הבוקר, ירה טילים לעבר ישראל, כשהמטרה הייתה אשדוד ומרכז הארץ (אזעקות נשמעו גםבישובים אחרים בגוש דן). בבת ים נפל חלק טיל שיורט על ידי כיפת ברזל.

על פי גורמי ביטחון בעירייה, הרי שהטיל חלף על מעל אשדוד ולא הייתה נפילה. כבר בשבוע שעבר הייתה הערכה כי החמאס או הג'יהאד האסלמי מעוניינים בסלמה באזור. בתגובה, מטוסי קרב וטנקים של צה"ל תקפו מטרות של חמאס ברצועה.

מדובר צה"ל נמסר כי "זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שיגור אחד אשר לא הפעיל התרעה במרחב העיר אשדוד בהיעדר צורך ושיגור נוסף שבעקבותיו הופעלו התרעות בעיר אשדוד ובמרחב השפלה". הירי מהרצועה החל במקביל לתחילתה של סופת ברקים ורעמים בצפון הרצועה, וייתכן שמדובר בתזמון מכוון במטרה להטעות את ישראל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך