עיריית אשדוד עברה ממצב כוננות חורף 2 למצב כוננות 3

רמת הכוננות 3 נכנסה לתוקף כבר הערב. על פי התחזית כבר במהלך הערב יחל לרדת גשם מקומי ובמהלך הלילה יתחזקו הגשמים ויהיו מלווים בסופות רעמים, צפויים לרדת 30-35 מ״מ וקיים חשש כבד להצפות.
בודקים קולטנים הערב. צילומים: עיריית אשדוד.

עיריית אשדוד נערכת למזג האוויר הקשה שצפוי מהערב ועד מחר בערב.

התחזית של מטאו טק, צופה כי כבר במהלך הערב יחל לרדת גשם מקומי ובמהלך הלילה יתחזקו הגשמים ויהיו מלווים בסופות רעמים ,צפויים לרדת 30-35 מ״מ וקיים חשש כבד להצפות. בנוסף גם יתכנו משבי רוח עד 60 קמש. על פי הערכה מחר יום ראשון, הגשמים צפויים להחלש . לכן עיריית אשדוד עברה במהלך הזמן הזה ממצב כוננות חורף 2 למצב 3.

ההערכות החלה כבר בשישי. מנהלי הרובעים ביצעו סיורים וסריקות בהתאם לתוכנית העבודה, בדגש על קולטנים ופריטים שעלולים לחסום את זרימת המים לתוך הקולטן . בנוסף, תעלות הקולטן נבדקו במטרה לראות שאין פריטים גדולים שעלולים לחסום גם את הזרימה .

ייתכן וייחסמו רחובות.

כאמור הערב בשעה 18:00 הכריזה עיריית אשדוד על רמת כוננות 3 ובהתאם לכך צוותי עבודה מתוגברים עובדים ויעבדו בהתאם לתחזית במטרה לנסות ולשמר את צירי התנועה פתוחים. כמו כן עיריית אשדוד תבצע חסימות במידה ויהיו הצפות.

באשדוד 622 רחובות, 11 אלף קולטנים, 150 ק"מ של תשתית הולכה תת קרקעית, 605 מוסדות חינוך, טבעת עירונית- נחל לכיש  רצועת חוף הים אשר משפיעה על השטח האורבני. כל אלה ועוד מהווים אתגר עצום עבור הרשות המקומית לקראת ההיערכות לחודשי החורף ובהתמודדות במהלך החורף, שמשנה לשנה נעשה עוצמתי וקיצונייות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך