ניצחון ראשון במשחק הראשון, בראשון

איזו הצהרת כוונות של הפועל אשדוד עם פתיחת ליגת העל בכדוריד. אשדוד ניצחה בחוץ 24:29 את מכבי ראשל"צ. עומרי קושמרו הצטיין עם 7 שערים.
עומרי קושמרו מאשדוד מול ניב פישלוביץ, במפגש בין אשדוד למכבי ראשון. (צילום מני אלגריסי).

קורונה? דחיית הליגה? זר גרמני שלא הגיע? מסתבר שכלום לא יעצור את הפועל אשדוד. אשדוד במשחק החזרה הראשון לליגה, ניצחה בראשון לציון את מכבי המקומית 24:29 והצהירה – אנחנו רוצים את התואר בחזרה העונה!

המפגש המסקרן שפתח את העונה בין שתי האלופות האחרונות עמד בצל היעדרות של שחקני מפתח בשתי הקבוצות. במכבי ראשל"צ. לבוסנים , איבן קראצ'יץ' הפצוע, וגאפר חדזמיורביץ' שלא קיבל את האשרה לשוב לארץ, הצטרפו ירמי סידי ורותם סגל שלא היו כשירים בגלל פציעות. באשדוד, חסר שחקנה הגרמני גאבור לנגהאנס.

אשדוד עם עומרי קושמרו שהצטיין (7 שעירם) ואקס מכבי ראשל"צ ולדי קופמן (שהורחק במהלך המחצית השנייה לאחר שכבש 4 שערים), הייתה טובה יותר במחצית הראשונה – אותה פתחה ביתרון 1:5 שאילץ את המאמן ג'ו מתתיה לקחת פסק זמן ראשון כעבור 5 דקות. גיא קורדובה ביסס בהמשך יתרון של 5 שערים, וזכינו לראות גם את אסף בן גוזי מציג יכולת טובה.

דווקא כשהעסק נראה גמור, מכבי ראשל"צ לא נשברה. היא הקטינה את התוצאה, ומהלך טוב של קסם עמיאל וצח מלול קבע 19:16. שערים של עומרי קושמרו, לו אקסברוד ואסף בן גוזי שמרו את אשדוד ביתרון – 17:22 (45'). דור קלדרון (בשערו ה-9) ואמיר שניידר הורידו שוב ל-3 שערים, אבל קושמרו במשחק אישי מצוין, בשני צידי המגרש (7 שערים), וסדרת עצירות של מילוש רגיצ'יץ' קירבו את האדומים לניצחון – 20:25 (54'). צמד שערים של איתי סויסה, וממול שער של הקפטן החדש של מכבי, דניאל פרידמן (מאסיסט יפה של שניידר) חתמו את המשחק. אשדוד משיגה ניצחון ראשון. מכבי ראשל"צ יוצאת באופן מכובד ממשחק לא פשוט מבחינתה.

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו סיכם: "כל משחק יעזור לנו לשפר את היכולת. אנחנו מתחילים עם מה שעבדנו בעונות קודמות, ובהמשך נעשה התאמות. אנחנו עם רגליים על הקרקע, העונה זה יכול להיות הכל או כלום. תהיה תחרות די חזקה בליגה".

מחזור נוסף ייערך כבר ביום שני הקרוב בבית מול קריית אונו.  המשחק יועבר בלייב בעמוד הפייסבוק של מועדון הכדוריד הפועל אשדוד, מהיכל הספורט במקיף ט׳.

כבשו לאשדוד: עומרי קושמרו 7, אסף בן גוזי 5, ולדי קופמן וניבו לוי 4 כ"א, גיא קורדובה 3, ישראל ביטרמן, איתי סויסה ולו אקסברוד 2 כ"א. שוערים – טומיסלאב סטויקוביץ 5 עצירות מ-15 – 33%, מילוש רגיצ'יץ' 8 מ-22 – 36%. שופטים: ירון בן דן ואסף פארן.

מחזור נוסף כבר ביום שני הקרוב בבית מול קריית אונו.  המשחק יועבר בלייב בעמוד הפייסבוק של מועדון הכדוריד הפועל אשדוד, מהיכל הספורט במקיף ט׳.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך