רוכב אופנוע החליק ונפצע באורח בינוני

הרוכב בשנות הארבעים לחייו, פונה לבית החולים אסותא אשדוד. יצחק רוטנר חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי ברוכב אופנוע שכנראה החליק. הוא סובל מחבלות ופציעות בגפיו העליונות והתחתונות".
צילום: דוברות איחוד הצלה.

רוכב אופנוע נפצע היום, שישי בפינת הרחובות מפקורה ואקסודוס באשדוד. הוא טופל על ידי חובשים ופונה לבית החולים אסותא אשדוד. ככל הנראה מדובר בתאונה כתוצאה מהחלקה. מצבו של הרוכב, בשנות הארבעים לחייו, בינוני.

דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 15:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אופנוע שהחליק, ברחוב אקסודוס באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא באשדוד, גבר כבן 46 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב אופנוע כבן 40 שנפצע בינוני בתאונה ברחוב מפקורה באשדוד.

יצחק רוטנר חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי ברוכב אופנוע שכנראה החליק, בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בביה"ח כשהוא סובל מחבלות ופציעות בגפיו העליונות והתחתונות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך