שגיב יחזקאל נזקק לטיפול רפואי לאחר שנחתך בגבה

זה קרה במהלך משחק האימון מול הפועל ת"א. יחזקאל שבשיל את השער הראשון, נאלץ לנטוש את המשחק ונלקח לטיפול רפואי. השבוע הוא גם נפגע בקרסול בצורה קשה. יחזקאל חזר רק לאחרונה מפציעה...
יחזקאל. (צילום: טל אקוקה)

שגיב יחזקאל שחקנה של מ.ס אשדוד נלקח במהלך משחק האימון מול הפועל ת"א, לטיפול בעקבות פציעה קשה בגבה, שנחתכה ודיממה.

יחזקאל שנמצא בכושר טוב וכבש את השער המצמק מול מכבי חיפה בהפסד 2:1 במחזור הקודם, חזר רק לאחרונה לפעילות בעקבות פציעה בשריר הארבע ראשי. במהלך המשחק מול הפועל ת"א, הוא גם הוסיף בישול לשער הראשון של אשדוד, מרגלי מוחמד כנעאן לפני שפונה מהמגרש לטיפול ב"טרם" באשדוד.

הכל החל כשיזחקאל קפץ לכדור גובה עם אדי גוטליב מהפועל תל אביב, והאחרון פגע בו עם המרפק ופצע אותו בגבה. המשחק הופסק, שגיב טופל במקום, ונלקח להמשך טיפול במרפאה, שם הוא לא נזקק למזלו לתפרים, והסתפקו למזלו "בהדבקה".

אגב זו לא הייתה הפציעה היחידה של שגיב השבוע. הוא נפצע ברביעי במהלך אימון בקרסול כשספג מכה קשה מאוד מחברו לקבוצה מוסא באגיוקו. עתה הוא ינוח. בגלל הפגרה הוא לא אמור להחמיץ את המשחק הבא של אשדוד בליגה בשבת הבאה מול הפועל באר שבע, מה שמרגיע את  אנשי אשדוד שיודעים את חשיבות השחקן לקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך