בכיתה י"א התחילה תואר ראשון, בצבא קיבלה הצטיינות

סג"מ מעיין טטרואשוילי בת 21 מאשדוד, רגילה להיות בולטת. בכיתה י"א דחתה את השירות בכדי לסיים את לימודי התואר הראשון במדעי הרוח. התגייסה, עברה קורס קצינות וכרגע היא קצינת קישור בגדוד 7 בחטיבה 55 המפורסמת. ברביעי שעבר היא גם הצטיינות "מפקד עוצבת האש". מעיין חולמת על קריירה צבאית, וכמו שזה נראה היא בדרך לשם. גאווה אשדודית. מפקדיה: "מעיין תמיד דואגת לעשות גם מעבר לדרוש על מנת להרגיש משמעותית עוד יותר".
מעיין מקבלת את ההצטיינות מתא"ל עופר וינטר. (צילומים: דובר צהל).

היא מצטיינת מגיל 17 כבר, אבל עדיין עבור סג"מ מעיין טטרואשוילי מאשדוד זה היה עוד ציון דרך מרגש ומרכזי, במטרה שלה, המטרה התוותה לעצמה מגיל צעיר מאוד. לאחר שבגיל 17 כבר סיימה תואר ראשון, היא קיבלה ברביעי שעבר הצטיינות על הפרק הצבאי שלה, שהיא נמצא בו כרגע, שכמו שזה נראה רק החל. ואל תשכחו היא רק בת 21. אבל כמה צעירה ככה היא גורמת לגאווה גדולה. גאווה מאשדוד.

ביום רביעי שעבר, התקיים טקס מצטייני מפקד עוצבת האש, תא"ל עופר וינטר. הטקס נערך כמו בתקופה האחרונה תחת מגבלות הקורונה ובהתאם להנחיות הקורונה בצה"ל. לכן הטקס התקיים ללא משפחות המצטיינים, אשר צפו בטקס בלייב. במהלך הטקס הוענקו תעודות הצטיינות לכלל המצטיינים. אבל אחת מהן בלטה מאוד-  סג"ם מעיין טטרואשוילי בת 21 מאשדוד.

מעיין משרתת כקצינת קישור בגדוד 7 שבחטיבה 55. היא התגייסה באוקטובר שנת 2018 למסלול ייעודי לקצונה. כמו שאמרנו הכל אצלה מכוון מטרה. מסלול ייעודי הוא מסלול שבו מאתרים מראש, לפני הגיוס, מי שמתאימים לקצונה. מעיין דחתה את שירותה בשנה כיוון שעשתה תואר ראשון במדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן אותו התחילה בכיתה י"א. לא דבר שכיח אצל בני גילה. אבל היא לא עצרה כאן.

סג"מ מעיין טטרואשוילי. תואר ראשון בגיל 17.

באוקטובר 2019 הגיעה לחטיבה 55 וכיום מתפקדת כיד ימינה של הקמש"חית החטיבתית. על פי מפקדיה הרי שהיא חולמת על קריירה צבאית וכרגע רוצה ללמוד ולהרחיב אופקים. בטקס המצטיינים סופר עליה כי היא": "תמיד דואגת לעשות גם מעבר לדרוש על מנת להרגיש משמעותית עוד יותר". עוד נאמר עליה בטקס כי "מעיין מבחינתה ציינה את האימון הגדודי כאירוע שיא בו היא פגשה את כל החיילים שלה גם במציאות וקיבלה מהם מילים טובות והערכה".

סג"מ מעיין: ״התרגשתי מאוד לקבל את תעודת ההצטיינות ממפקד אוגדה 98 וממפקד חטיבה 55, לא מובן מאליו לקבל הערכה כזו אחרי שנה בתפקיד.תחושת השליחות והדאגה לפרט הם הסיפוק האמיתי שלי בתפקיד״.

מעיין משרתת באחת החטיבות הידועות ביותר מאז קום המדינה. החטיבה נטלה חלק בכל מלחמות ישראל מעת הקמתה. במלחמת ששת הימים, נטלה החטיבה חלק מרכזי בקרב על ירושלים. במהלך מלחמת ההתשה, השתתפה החטיבה בלחימה בבקעת הירדן ובתפיסת קו על גדות תעלת סואץ. במלחמת יום הכיפורים, צלחה את תעלת סואץ. במלחמת לבנון הראשונה, השתתפה החטיבה בקרבות בגזרה המזרחית. החטיבה נטלה חלק גם במבצע חומת מגן, במלחמת לבנון השנייה ובפעילות בט"ש לאורך גבולותיה של ישראל.

אז אם כבר גאווה אשדודית אז עד הסוף. סג"מ מעיין: "״מאז ומתמיד גרתי באשדוד. נולדתי וגדלתי בעיר הזו.
אני מאוד אוהבת את העיר ומחוברת אליה ומתכננת להמשיך לגור כאן ולהתפתח״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך