"הרמה בליגה א' היום זה לא מה שהיה לפני 4 שנים"

המגן בן תורג'מן, 31, בעל רקורד עשיר בליגת העל בקבוצות כמו הפועל באר שבע, איתה זכה בשתי אליפויות, בני יהודה, מכבי נתניה ועוד, הגיע להפועל אדומים אשדוד בליגה א' דרום. השחקן שלא שיחק מעולם בליגה א' הובא למטרה אחת – עליית ליגה, למרות שהוא מעדיף להנמיך ציפות בעניין הזה. תורג'מן: "מי שרוצה לחשוב שאנחנו מועמדים לעלות ליגה שיחשוב".

כמו שזה נראה רוני חג'ג' וצוותו יובל נעים המאמן ויאיר אזולאי, המנהל המקצועי, לא עוצרים. קבוצת הפועל אדומים אשדוד מליגה א' דרום, החתימה את בן תורג'מן המגן השמאלי בן ה-31, אשר שיחק בקבוצות בולטות בליגת העל, בראשן הפועל באר שבע, שם רץ פעמיים עם דגל המדינה, כשזכה בשתי אליפויות, מכבי נתניה, בני סכנין ועוד מספר קובצות בליגה הלאומית. מדובר ברכש איכותי מאוד שיכול לעשות את ההבדל בליגה א', במיוחד שאליו מתווספים שחקנים כמו טל איילה, שגם הוא צורף לאחרונה ואוהד קדוסי, מלך שעיר ליגה א' דרום בעונה שעברה. הגעתו היא עוד נדבך למטרה מוצהרת – עליית ליגה.

עם חתימתו הוציאה הקבוצה הודעה רשמית:  "אני שמח מאוד לחתום בהפועל אדומים אשדוד. אני מודה לרוני חג'ג הבעלים שרצה אותי ועשה הכל להביא אותי לקבוצה. תודה לצוות המקצועי יאיר אזולאי והמאמן יובל נעים על האמון וההזדמנות. שמעתי רק דברים טובים על המועדון הגדול הפועל אדומים אשדוד, אני מקווה ומאמין שנעשה ביחד דברים מדהימים ונעמוד במטרות שלנו והכי חשוב שנשמח את הקהל המדהים והענק שיש כאן. שיהיה לנו בהצלחה. אוהב אתכם". אז מיד  מיהרנו לבדוק מהן המטרות שלו ושל הקבוצה ולמה ירד לליגה א'.

שלום לבן תורג'מן ובהצלחה לפני הכל.

"תודה"

מליגת העל לליגה א'?

" זה אתגר גדול בשבילי גם באופן אישי וגם  באופן קבוצתי. הרמה בליגה א' היום זה לא מה שהיה לפני 4 שנים. יש בליגה המון שחקנים ברמה גבוהה ששיחקו בקבוצות גדולות ובליגות גבוהות בארץ ובחו"ל.

ולמה דווקא הגעת לאדומים אשדוד?

"זה מועדון עם שאיפות ברורות להצליח ולטפס כמה שיותר גבוה לצמרת של הכדורגל הישראלי. כשהם פנו אלי הבנתי כמה באמת הם רוצים אותי. אני רוצה להמשיך ולהצליח ואני תמיד שואף להישגים. זכיתי ב-2 אליפויות עם באר שבע, עליתי ליגה עם סכנין ובעזרת השם המטרה שלנו השנה זה להגיע הכי רחוק שיש, להגיע מוכנים לכל משחק ולעשות את הכי טוב שיש. יש צוות ניהולי נהדר ויש צוות מקצועי ברמה גבוהה מאוד, אני כבר מחכה למשחק הראשון ומתרגש מאוד להכיר את החברים החדשים. בעזרת השם שהקהל יחזור זה ייתן לנו דחיפה קדימה יש פה קהל שמביא עוצמות למגרש וזה חשוב לנו השחקנים".

ההגעה שלך מעלה את הציפיות ואת המטרה לעלות ליגה

"מי שרוצה לחשוב שאנחנו מועמדים לעלות ליגה שיחשוב. התפקיד שלנו השחקנים זה לבוא לעשות את העבודה במגרש ולהתקדם קדימה ממשחק למשחק.

מה לאחל לך?

"מאחל לכולם בריאות ושנדע ימים טובים. אמן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך