סדרת מפגשים לעובדי הנמל בנושא סיוע לבני משפחה קשישים

השבוע, הגיעה לסיומה תכנית חברתית יוצאת דופן בנמל אשדוד; סדרת מפגשים מיוחדים של אנשי מקצוע מתחומי הרפואה, החברה והדין עבור עובדי הנמל בנושא סיוע לבני משפחה קשישים.
נמל אשדוד (צילום: באדיבות נמל אשדוד).

תקופת הקורונה שפקדה את העולם מהווה קטליזטור לקשיים חברתיים ידועים, דוגמת החרדה והדאגה לבני הגיל השלישי. משרד העובדת הסוציאלית בשיתוף עם המנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד יזם את סדרת מפגשים אלו, שתכליתם לסייע לעובדים בחברה המתמודדים עם טיפול בבן משפחה בגיל זקנה.

במפגש הראשון ניתנה הרצאה על ידי ד"ר נדיה כגנסקי רופאה גריאטרית מחוזית – בנושאים תחלואה, הדגשים, מניעה ועוד.

במפגש השני נתן הרצאה ד"ר עו"ד מיקי שינדלר – בנושאים אפוטרופסות, ייפוי כח מתמשך ועוד.

במפגש השלישי ניתנה הרצאה על ידי נציגת המשרד לשוויון חברתי – בנושא מיצוי זכויות והתמודדות עם בירוקרטיה.

העובדים שהשתתפו במפגשים קיבלו כלים להתמודדות עם בן משפחתם הנמצא בגיל זקנה, העשירו את ידיעותיהם ואת ארגז הכלים העומד לרשותם.

המפגשים בוצעו במרכז המבקרים בהתאם להוראות משרד הבריאות (הנחיות קורונה).

שיקו ז'נה, מנכ"ל נמל אשדוד מסר: אנו מודים על שיתוף הפעולה עם עיריית אשדוד ואנחנו רואים בחיבור של הנמל לעיר כחלק מהעשייה המשותפת. משפחת נמל אשדוד תמשיך לקיים סדנאות ומפגשים בנושאים מגוונים במטרה לקדם ולשפר את איכות חייהם של העובדים ובני משפחותים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך