הגיע הזמן לביזנס טיים

מנהלת הבנק לא הרימה כמעט את הראש מהניירת. היא הודיעה לבעלי חברת המלגזות שישבו מולה, שלא רק שהיא לא מאשרת להם את חצי מיליון השקלים שהם זקוקים נואשות לעסקה הגדולה בה זכו מול חברת החשמל, אלא גם לא תפרוס הלוואות שיש להם כבר עתה ואפילו תקטין את האשראי של החברה. הימים ימים קשים גם כך בגלל הקורונה וזה נראה היה כסופה של אותה חברה ותיקה.

אבל אז בעלי החברה עשו פעולה אחת פשוטה. פעולה אשר לא רק הצילה את החברה שלהם אלא מינפה אותה להצלחה בימים אלה. הם הרימו טלפון לקבוצת 'ביזנס טיים'.  משם הכל התגלגל מהר מאוד אחרת, כפי שמספר אייל אסולין, אחד מבעלי החברה.

"ביקשנו להיפגש עם מנהל המרחב של הבנק. בפגישה סיפרנו לו שאנחנו מלווים צמוד את העסק, הצגנו תכנית עבודה עסקית ופיננסית. כתוצאה מכך, לא רק שאושרה לעסק פריסה מחדש להלוואותיו, אלא שאושרה הלוואה נוספת של 600 אלף שקלים לטובת העסקה והבטחה שכל עוד אנחנו נמצאים בשדרת הניהול שלהם, אם יצטרכו יותר גם יקבלו. העברנו את החברה מתזרים שלילי לחיובי, והגדלנו את מחזור המכירות והרווחיות של החברה".

קבוצת 'ביזנס טיים' מנהלת עסקים וחברות כבר כ- 5 שנים. כ-100 חברות נמצאות בניהולה, מתוכן 10 חברות בניהול מנכ"לות. החברה נותנת את כל המעטפת החשובה לעסק, את הפן השיווקי, העסקי והפיננסי. הלקוח מתעסק בפן התפעולי בלבד, גם זה בליווי. אייל אסולין: "אנחנו ניקח את החלקים הנוספים, החלק העסקי והשיווקי, להביא לקוחות והחלק הפיננסי על מנת לבדוק שהכל מתממש בסופו של דבר לתזרים של מזומנים".

כמו חברת המלגזות הרי שיש עוד חברות שמקבלות מ'ביזנס טיים" את שרות הפרימיום שלה, שרות  – 'מנכ"ל במקור חוץ'. זהו שירות שבו החברה עוברת לניהול מלא ע"י מנכ"ל מטעם קבוצת 'ביזניס טיים', וכל החלטה מהקטנה ביותר עד גדולה ביותר, עוברת דרך מודל זה שמאפשר למנכ"ל החיצוני להגיע להחלטות בצורה מושכלת אשר לא מעורבים בה רגשות, ורק השיקול המקצועי הוא הקובע. המודל מעניק ללקוחות הקבוצה שרות עוטף מנכ"ל אשר נעזר בצורה גורפת בכל סל המוצרים שקבוצת 'ביזנס טיים' יודעת לתת, על כלל האספקטים והצרכים של העסק באשר הוא. אייל אסולין: "מודל חבילת הפרמיום שלנו מנכ"ל במקור חוץ, מעניק לעסק את השרות המדויק והיום יומי של ניהול צמוד והמשימתי". שרות מנכ"לות במיקור חוץ מסתבר הוא לא רק לגדולות. אייל אסולין: "המודל הזה לא מתאים רק לחברות גדולות או בינוניות, אלה גם לחברות קטנות כמו במקרה של חברת המלגזות".

אייל אסולין הוא מנהל בתחום העסקי ומנהל תחום זרוע הדיגיטל של ביזנס טיים, יליד העיר. הבעלים הנוסף הוא ישורון גליקמן, כלכלן בכיר כבר למעלה מ-15 שנה. השניים הבינו שיש פער גדול מאוד בין ייעוץ לבין השפעה ממשית על עולמו של הלקוח. בדרך כלל בחברות אחרות יגיע אל הלקוח יועץ, ואחרי שעתיים של ייעוץ, הוא הלך ובעל החברה יישאר עם הבעיות שלו.

זה לא המצב בקבוצת 'ביזנס טיים'. שם הבינו את הצרכים של החברות בדרך להצלחה.  הקונספט של החברה לניהול העסקים הוא ייחודי בארץ. 'בביזנס טיים' נכנסים לניהול משותף עם בעל העסק, אבל לא רק בניהול אלא גם באחריות.

אייל: "אם מחר בבוקר יש צרכים לפתרונות פיננסים בבנק, אנחנו נגשים לבנק לעשות את כל מה שדרוש. זה כבר לא עניין ייעוצי בלבד, אלא ניהולי. אנחנו "נכנסים מתחת לאלונקה", לא כקלישאה בלבד אלא במאמץ ובמחויבות מלאה להצלחתו. אין דבר כזה שמשאירים את העסק ללא עזרה ופתרון. בכל רגע, אנחנו שם לא רק לתמוך, אלא בעיקר לתת תשובה, מענה מדויק ופתרון כולל".

הימים הרי הם ימי הקורונה. עסקים מתקשים. דווקא בימים האלה לא מעט עסקים הבינו את הצורך העסקי שלהם. הבינו שחשוב שבשעה זו יהיו לצידם האנשים של 'ביזנס טיים'.

אייל: "העסקים בקבוצת הניהול שלנו לא הפסיקו לעבוד. אף חברה לא נסגרה ויותר חשוב לא חזר ולא בוטל אף צ'ק לספקים לחברות שבקבוצה שלנו. אם אין תכנון כלכלי נכון, נוצרת בעיה. הממשלה נתנה הוראה לעסקים לשבת בבית, אבל הבנק המשיך לקחת. אנחנו נכנסנו כאן לתמונה והעובדה שהיא שהביזנס שם מתנהל כרגיל". אז אם אתם חווים קשיים בעסק, הפתרון הוא במרחק שיחת טלפון אחת.

 

כתובת : פרופ׳ חיים פקריס 4, רחובות

טלפון: 03-3818888

מייל: office@business-time.co.il

אתר: https://www.business-time.co.il

פייסבוק עסקי: https://www.facebook.com/businesstimegroup

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך