דלת הכספת נטרקה על ידה של עובדת – תובעת 2.5 מיליון

על פי התביעה, אישה שעבדה בחנות כחודש ימים בלבד, נתבקשה להכניס כספים לכספת גדולה וכבדה המותקנת בחדרון אחורי שבחנות. כשעשתה זאת, נטרקה דלת הכספת במשקל של כ-300 ק"ג
על פי התביעה, אישה שעבדה בחנות כחודש ימים בלבד, נתבקשה להכניס כספים לכספת גדולה וכבדה המותקנת בחדרון אחורי שבחנות. כשעשתה זאת, נטרקה דלת הכספת במשקל של כ-300 ק"ג ופגעה בידה השמאלית. מעוצמת הכאב התעלפה העובדת, ונחבלה גם ברגלה. בבי"ח קפלן בעיר אובחן שבר בקרסול ימין ובאחת מאצבעות כף ידה.
לדברי עורכת הדין, השבר ברגלה של העובדת לא החלים בטיפול שמרני, וכשנה לאחר האירוע היא נאלצה לעבור ניתוח בהרדמה מלאה, לקיבוע השבר בעזרת לוחית מתכת וברגים.
עורכת הדין ציינה כי מאז התאונה סובלת העובדת מכאב ומהגבלה בתנועות רגל ימין, מקשיים בעמידה והליכה ממושכות, בעלייה וירידת מדרגות ובהליכה בשטחים לא מישוריים. כמו כן סובלת העובדת מצלקת ניתוחית מכערת ורגישה למגע, והטיפולים בה צפויים להימשך גם בעתיד. מומחה לכירורגיה אורתופדית העריך את נכותה הצמיתה בשיעור של 19%.
מומחה לבטיחות שבדק את המקרה קבע, כי החנות לא ערכה כל הדרכת בטיחות לעובדת לפני תחילת העבודה, לא הזהיר את העובדת בפני הסכנה ולא ערכה שום נהלים לטיפול בכספת.
כמו כן קבע מומחה הבטיחות כי החנות סיכנה את עובדיה בכך שלא התקינה אמצעי שימנע את טריקת דלת הכספת הכבדה, ובכך החנות יצרה סביבת עבודה שאינה בטיחותית, ופעלה בניגוד לנדרש בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה.
בימים אלה הגיש עוה"ד הגיש תיעה בה הוא דורש פיצויי כספי בסכום המקסימלי הנתון לסמכותו של בית משפט השלום (2.5 מיליון שקל). התביעה נדונה בימים אלה בביהמ"ש השלום בהרצליה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך