בן שמעון: "אם מי מצוות השיפוט נפגע מדבריי אני מצר על כך ומתנצל בכנות רבה"

מאמן מ.ס אשדוד התנצל על הדברים אשר אמר בסיום משחק ההפסד למכבי חיפה, 2:1, לאחר החלטה מעוררת מחלוקת של השופט דוד פוקסמן, לקבוע פנדל לחיפה באמצעות ה-VAR.
בן שמעון.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד לא יכול היה להחיזק את שעל ליבו בסיום משחק ההפסד 2:1 למכבי חיפה. הפסד שנבע מהחלטה מעורר מחלוקת של השופט דד פקוסמן לקבוע פנדל לחיפה, באמצעות ה-VAR. היום, שני הוא בחר להבהיר את דבריו ולהתנצל על כך.

רן בן שמעון: "ברצוני להבהיר ולהדגיש כי הביקורת שהשמעתי בסיום המשחק מול מכבי חיפה נבעה מתסכול מתמשך בשבוע האחרון לנוכח חוסר האחידות המקצועית בשימוש במערכת ה VAR. הנני סבור כי זהו נושא מורכב הדורש דיון, למידה והעמקה בעיקר בשימוש האקטיבי והפסיבי של צוותי השיפוט על המגרש וצוות ה VAR. השופטים הם חלק מובנה במשחק ואין לי דבר אישי נגדם , ההפך הנכון. ובכל זאת, באם מי מצוות השיפוט נפגע מדבריי אני מצר על כך ומתנצל בכנות רבה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך