"אם לא נתעשת נמצא עצמנו מתמודדים עם גל תחלואה שלישי"

פרופ' עמית אסא סגן מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: מזהיר ממה שעלול לקרות: אנחנו בנקודת זמן קריטית - הגל השלישי עשוי להיות קשה יותר מקודמיו"
פרופ' עמית אסא

על רקע העלייה במקדם ההדבקה מזהיר הבוקר פרופסור עמית אסא, סגן מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מהמ שצפוי לנו אם לא נשמור על "כללי הקורונה".

פרופסור אסא: "כל קיצור דרך של התוכנית המקורית ליציאה מהסגר, יביא בסבירות גבוהה לגל שלישי של תחלואה מנגיף הקורונה. לא ניתן להתעלם מהעובדה כי בשבועות האחרונים חלה עלייה עקבית במספר הנדבקים אותה ניתן לייחס לפתיחת מוסדות החינוך אך בעיקר באי היענות מספקת ואחראית של הציבור להנחיות. אנחנו בנקודת זמן קריטית בה ניתן וצריך לעשות חושבים, לרבות מעבר להקלות עתידיות בשיטה דיפרנציאלית הלוקחת בחשבון תחלואה לפי אזורים, שאם לא כן, נמצא עצמו מתמודדים עם גל שלישי, שעשוי להיות קשה ומורכב מקודמיו וזאת במקביל לתחלואת החורף הצפוייה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך