מכבי ת"א מגיעה בשני לאשדוד

עופר רחימי בנה סגל עם מטרה אחת ויחידה, לחזור תוך עונה לליגת העל. בשני (20.10, הקריה) היא תפגוש את מכבי ת"א בגביע המדינה, למשחק שעבור אשדוד יכול להוות רק הכנה לליגה.

הגרלת שמינית גמר הגביע תתקיים ביום שלישי הקרוב במחצית המשחק של הפועל חולון נגד שולה במסגרת הצ'מפיונס ליג של פיב"א. אין חשש שמכבי אשדוד תהיה שם….בוודאי כשבשני היא תשחק מול מכבי ת"א (20.10) בגביע המדינה כשהמשחק מבחינתה הוא בעיקר אימון לקראת הליגה הלאומית. שופטים: דוד רומנו, דוד קולגני, שגיא שדה. שידור ישיר ספורט 5.

עופר רחימי, מאמן אשדוד, בנה סגל עם מטרה אחת ויחידה, לחזור תוך עונה לליגת העל. דוראנט סקוט הוא אולי הזר הבכיר ביותר בליגה והזר שאיתו עבדולייה גואייה. הישראלים כולם מנוסים בליגה הלאומית, חלקם עם עבר גם בליגת העל, רביב פיטשון, דולב דראפיץ', שגיב דוד, נועם לייש, עמית אלון, דביר רינגוולד וגם יוגב לוי אח של גלעד.

למכבי ת"א זה יהיה משחק שלישי תוך 5 ימים. ביום חמישי הפסד לאנדולו, בשבת ניצחון על אילת ומחר משחק שלישי במסגרת שממנה אין חזרה. אבל זה לא אמור להפריע לה. אשדוד לעומת זאת עוד לא פתחה את העונה והסתפקה במשחקי הכנה ספורים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך