כיצד לבחור מכונת כביסה?

לפני שתרכשו את מכונת הכביסה החדשה, חשוב שתדעו במדויק מה הם הצרכים שלכם והיכן מכונת הכביסה הולכת להיות ממוקמת. המכונה אמורה לעבור בפתח החדר בו היא צריכה להתייצב ולצידה צריך להיות חיבור לברז מים ולצינור ביוב. כמו כן, חשוב שהמכונה תעמוד בצורה יציבה על הרצפה על מנת למנוע טלטול שלה בזמן הפעלה. כעת השלב לבחור את הצורה של מכונה, הקיבולת שלה ועוד אפיונים שנוגעים לצרכים האישיים שלכם. במאמר זה נערוך סקירה קצרה אודות  הסוגים והתכונות של מכונות כביסה לשנת 2020.

מכונה עם פתח עליון או תחתון?

ידוע כי מכונות בעלות פתח עליון תהיינה נוחות יותר מהסיבה הפשוטה שאין צורך להתכופף בכל פעולת משיכה או הכנסת כביסה. בנוסף, הן צרות ויכולות להתאים לבתים קטנים. יחד עם זאת, הן יקרות יותר ורוב טכנאי מכונות הכביסה טוענים כי מכונות עם פתח עליון הרבה פחות אמינות ונוטות להתקלקל מאחר שהן אינן יציבות, זאת להבדיל ממכונות כביסה עם פתח קדמי שנחשבות לאמינות, יציבות ויש להן היצע גדול בשוק. עוד יתרון חשוב שיש למכונה עם פתח קדמי הוא שניתן להניח עליה מייבש כביסה וכך לחסוך במקום.

קיבולת מכונת הכביסה

כולנו חולמים על מכונה שיש לה קיבולת גדולה וניתן להעמיס בה את כל הכביסה בבת אחת! אולם, על אף החלום הקסום הזה, רוב הטכנאים יטענו פה אחד שלא כדאי לרכוש מכונת הכביסה עם קיבולת גבוהה מ – 7 קילוגרם, ומומלץ לבחור את המכונה עם קיבולת שנעה בין 6-7 ק"ג. הגדולות נשחקות הרבה יותר מהר וכל תיקון שלהן יעלה יקר יותר, שכן ברגע שהחלק של המכונה הוא יותר גדול ובעל נפח גדול יותר, בעוד שהמערכת של המכונה נשארת בגודל זהה ליתר המכונות, זה מה שיוצר למעשה עומס על המכונה וזה מה שגורם לה להישחק מהר. לכן, בכל הנוגע לקיבולת של המכונה מומלץ ללכת על האמצע. בנוסף, בכל המכונות של היום קיים חיישן שמזהה מיד את המשקל שנכנס למכונה ובהתאם לזאת הוא מזרים את הכמות מים הדרושה, כך ניתן לחסוך בחשמל ובמים.

מה האחריות מכסה?

היום, נכון לשנת 2020 כל מכונת כביסה תגיע עם אחריות לשנה. מלבד זאת, יש מבצעים והצעות שונות מהחברה להרחבה של האחריות. לפני שתבחרו לבצע אחריות מורחבת, וודאו שזה באמת כדאי לכם. הרבה מהחברות יציעו לכם אחריות שלכאורה נראית משתלמת, אולם, היא לא באמת תכסה כל חלק שהתקלקל לאורך זמן. נדמה כי תמיד כדאי לעשות אחריות על המנוע, אולם הבעיות עם המנוע הן נדירות ומה שיותר נוטה להתקלקל הוא הכרטיס האלקטרוני, המשאבה או הגוף החימום. בנוסף, תקלות רבות מתרחשות דווקא מגומייה שנקרעה ואת זה תעודת האחריות לא תכסה.

מקווים שעזרנו לכם לבחור מכונת כביסה שתתאים לצרכים שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך