ביטוח בריאות פרטי: מה שצריך לדעת

מטרת ביטוח בריאות פרטי היא לספק ביטחון ושקט נפשי בכל הנוגע לקבלת שירותי בריאות. בישראל יש לנו מספיק מזל שיש לנו שירותי בריאות ממלכתיים שמספקים טיפול רפואי בחינם מלידה

מטרת ביטוח בריאות פרטי היא לספק ביטחון ושקט נפשי בכל הנוגע לקבלת שירותי בריאות. בישראל יש לנו מספיק מזל שיש לנו שירותי בריאות ממלכתיים שמספקים טיפול רפואי בחינם מלידה, אבל אנשים רבים עדיין בוחרים בטיפול פרטי בגלל היתרונות שיש לו.

טיפול רפואי פרטי מציע כמה שירותים שאינם מוצעים במסגרת טיפול רפואי ממלכתי. אחד היתרונות העיקריים שטיפול פרטי בדרך כלל מבטיח הוא זמן המתנה קצר יותר מאשר ביטוח בריאות ממלכתי. זאת בשל העובדה שאין לרפואה פרטית רשימות המתנה ארוכות, מה שאומר שאתם יכולים להבטיח לעצמכם תגובה מהירה יותר לכל מחלה שתהיה לכם.

מה מספק ביטוח בריאות פרטי?

אם תבחרו פוליסת ביטוח בריאות פרטי? אם יכולים להחליט באיזה בית חולים תקבלו טיפול ואיזה מומחה יספק לכם את הטיפול. לרוב זו אחת התכונות האטרקטיביות ביותר בבחירת הביטוח מכיוון שהיא מאפשרת לכם לבחור את מיקום הטיפול הנוח ביותר לכם ולבני משפחתכם, יחד עם בחירת אנשי מקצוע רפואיים שהכי נוח לכם איתם.

יתרון נוסף שביטוח בריאות פרטי מציע למחזיקי הפוליסה הוא אפשרות לעבור טיפולים בבתי חולים בתנאים הרבה יותר טובים מהתנאים המוצעים בבתי חולים ציבוריים. חוץ מזה, ברוב המקרים תוכלו ליהנות מפרטיות בתקופה שבה אתם במצב הפגיע ביותר שלכם, ויהיה לכם שקט ושלווה כאשר אתם מחלימים.

מה לחפש בפוליסת ביטוח בריאות פרטי?

יש כלל שחל על פוליסת ביטוח בריאות פרטי, שקובע שככל שאתם מזדקנים, כך עלות הפוליסה גבוהה יותר. יחד עם זאת, זהו אינו כלל יציב, ויש כמה יוצאים מן הכלל. כמו בסוגים רבים ושונים של ביטוחים, בדרך כלל, פוליסות ביטוח בריאות פרטי זמינות בעלויות גבוהות. גובה התשלום של הפוליסה תלוי בסכום ההשתתפות העצמית שתבחרו לשלם.

ככל שהסכום גבוה יותר, כך התשלומים החודשיים שלכם יהיו נמוכים יותר. הסיבה לכך היא שחברת הביטוח שלכם תהיה בסיכון קטן יותר לשלם לכיסוי העלויות אם תמצאו את עצמכם זקוקים לטיפול רפואי.

מה שחשוב לזכור זה שאם תבחרו לשלם סכום השתתפות עצמית גבוה יותר על מנת לשמור על עלות הפוליסה שלכם, אתם עלולים בסופו של דבר לשלם עבור הטיפול שלכם במשך הזמן, לפני שחברת הביטוח תשלם על הטיפול שתקבלו.

חשוב להבין איזה הטבות משולמות על ידי חברת הביטוח

יש תוכניות רבות שעשויות להציע עמלות נמוכות למדי, אבל יכסו את העלויות הרפואיות שלכם רק אם תצטרכו להתאשפז בבית חולים. כלומר, אם אתם זקוקים לטיפול רפואי, אבל מתייחסים אליכם כאל מטופלי חוץ, לא תקבלו שום סיוע כספי מחברת הביטוח שלכם.

כלומר, תוכנית מסוג זה יכולה להתאים רק למבוטחים שיש להם נסיבות רפואיות חמורות ביותר, ואולי לא תועיל לכם יותר כמו שתועיל לכם חלופה אחרת של ביטוח בריאות פרטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך