תכשיטים לגבר: אילו תכשיטים מתאימים לגבר של שנת 2021?

לא בטוח שאתם מעודכנים, אולם בזמני הרומאים ומצרים העתיקה, 'תכשיטים לגבר' ממש לא הייתה מילה גסה. הגברים היו מסתובבים עם מגוון של תכשיטים על גופם באופן קבוע.
קרדיט: shutterstock

לא בטוח שאתם מעודכנים, אולם בזמני הרומאים ומצרים העתיקה, 'תכשיטים לגבר' ממש לא הייתה מילה גסה. הגברים היו מסתובבים עם מגוון של תכשיטים על גופם באופן קבוע. עגילים, שרשראות, שעונים, צמידים, למעשה – כמעט כל תכשיט אשר עולה על דעתכם היה שם. אי שם במאה ה-20, האופנות החלו להתחלף ותכשיטים לגבר נהיו פחות נפוצים והפכו לנחלתן הבלעדית של הנשים, תוך שהם מעוררים פחד הטרוסקסואלי בקרב הגברים. אבל, בשעה טובה- בזמנים של היום, אנו עדים לתופעה שבה עוד ועוד גברים מבינים שתכשיטים לגבר הינם אלמנט נחוץ, קישוט יפהפה לגבר, ובעצם- חלק בלתי נפרד מהמלתחה הגברית (ולא רק בקרב גברים מטרוסקסואלים). אז אילו תכשיטים מתאימים לגבר של שנת 2021? כל התשובות בכתבה הבאה!

אילו תכשיטים לגבר לבחור? איטס אול אבאווט דה מתכת בייבי

ראשית, עליך להבין מהו חומר הגלם המועדף עליך. אחרי הכל, התאמת המתכת שלך היא פרט קטן אך משמעותי בין הגברים לבין התכשיטים החביבים עליהם. להלן שתי האפשרויות הנפוצות ביותר של חומרי הגלם שמהם עשויים כל התכשיטים לגבר הכי נחשקים:

תכשיטים לגבר מזהב

הזהב הוא הבחירה של האולטימטיבית של הגבר בעל הביטחון העצמי. הזהב הוא חומר גלם אידיאלי לתכשיטים לגבר שהם יותר 'מינימליסטיים' ולא בולטים, סטייל טבעות נישואין וכפתורי חפתים, (הזהב גם בא טוב על שעונים!) אהה ו…גברים- השאירו את שרשראות הזהב המגושמות לחובבי הגורמטים מעשני הסיגרים :).

תכשיטים לגבר מכסף סטרלינג

כסף סטרלינג היא מתכת קלאסית לתכשיטים לגבר. היא גם משתלמת ורב-תכליתית אשר אהובה מאוד על גברים רבים. תכשיטים העשויים מכסף סטרלינג הינם אופציה טובה לגברברים שרוצים להבליט את האוטפיט שלהם באופן מרומז, ולא בגסות ונועזות.

תכשיטים לגבר 2021- שרשרת לגבר

רוב הגברים ממשיכים להירתע משרשראות מכיוון שהם יכולות, כמובן, להוות סוג של 'שדה מוקשים'. זאת, משום ששרשרת עודנה נתפסת כאלמנט עדין, בובתי ונשי. אולם שרשרת יכולה להראות סופר הורסת על גבר שפותח מעט את רוכסן הג'קט שלו – אם הוא יודע לבחור את השרשרת הנכונה (והג'קט הנכון).

על כן, בכדי להקנות את האפקט האופנתי והלוהט שהשרשרת שלנו יכולה לתת לכם- מומלץ שתנסו שרשרת מדגם בינוני, בעלת תליון קטן, דבר אשר יוסיף עניין לאאוטפיט שלכם וייצור אפקט של 'אני אופנתי רצח מבלי שהתאמצתי מידי'.

תכשיטים לגבר 2021- טבעת עם אבן חן לגבר

כשמדברים על תכשיטים לגבר אי אפשר שלא לדבר על טבעות. גברים רבים מעוניינים לשבץ אבן חן בטבעת שלהם, דבר אשר מוסיף קלאס ו'אופי' לטבעת. ישנן כמה אופציות פופולריות אצל גברים:

יהלומים – תאמינו או לא- יהלומים לא שייכים לנשים בלבד, יותר ויותר גברים מחליטים לשלב את המראה הנוצץ והיוקרתי בטבעת שלהם. יהלום הוא אבן החן היקרה ביותר בעולם, ולכן טבעת אשר משובצת ביהלומים מסמלת יוקרה ועושר. גברים רבים אוהבים לשלב יהלומים שחורים

לאתר החברה שסיפקה את הכתבה ומגוון תכשיטים לגבר מבית פרנקו אורו הקליקו על הקישור.

רובי – אבני רובי הן אבנים אדומות לוהטות, ונחשבות לאבנים יפות ויקרות ערך. אבני רובי המשובצות בטבעות זהב לגבר יוצרות מראה עוצמתי.
אמרלד – אבן אמרלד היא אבן ירוקה בוהקת שתראה נפלא בטבעת זהב צהוב או לבן. היא יוצרת מראה מסתורי ומיוחד שגברים רבים מחפשים אחריו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך