בן שמעון לפני מכבי חיפה: "יש פה קבוצה חזקה מאוד מנטלית. נעשה דברים יפים השנה"

מ.ס אשדוד תצא למשחק בשבת מול מכבי חיפה, שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה (סמי עופר, 18.45, ספורט 2). ננאד צבטקוביץ' הבלם ייעדר בגלל אדום, יתכן ששלומי אזולאי לא יפתח בהרכב. המאמן בן שמעון יישחק במערך 3 בלמים.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד תרצה להתאושש מההפסד ביום ראשון לבני יהודה, אבל תחכה לה בשבת (סמי עופר, 18.45, ספורט2), הקבוצה בכושר הטוב בליגה – מכבי חיפה. לקראת המשחק התייחס המאמן רן בן שמעון למשחק ולחיפה.

רן בן שמעון: " שיחקנו טוב נגד בני יהודה והיו חסרים לנו הפעולות הנכונות במהלך האחרון. לקחנו את הדברים הטובים, שיפרנו את הדברים הפחות טובים, ואנחנו ממשיכים למשחק הבא. יש פה קבוצה חזקה מאוד מנטלית, ואנחנו נעשה דברים יפים השנה".

על מכבי חיפה אמר המאמן: "כל הקבוצות ששיחקו באירופה משחקות בקצב יותר גבוה. יש להם יתרון גופני גדול, כי הם גם ערכו מחנה אימונים של עשרה ימים בזמן שאנחנו היינו בסגר".

לגבי ההרכב הרי שהבלם ננאד צ'בטקוביץ' שהורחק מול בני יהודה לא יישחק. אשדוד תשחק עם 3 בלמים ככל הנראה, כשגיל כהן וניר ברדע יישחקו עם טימותי אוואני במרכז ההגנה. ייתכן שינוי נוסף ולפיו שלומי אזולאי הקשר לא ייפתח בהרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך