ראש העיר עשוי להעניק לארתור רוזנפלד את תעודת הזהות שלו

רוזנפלד שחקנה של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, הוא עולה חדש שעלה מצרפת לישראל ואמור לקבל את תעודת הזהות שלו. ייתכן מאוד שמי שיעניק לו אותה הוא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. בקבוצה רוצים לקרב את השחקן לקהילה הצרפתית באשדוד. הליגה תפתח ב-17.11 מול הוד השרון היו"ר ארמונד אוסלין: "הגיבוש של הקבוצה מתחיל לתת את אותותיו".
ראש העיר ד"ר לסרי. (צילום: פאבל)

זהו יש תאריך למשחק הראשון של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד בליגה הלאומית. ב-17.11 תערוך אשדוד את משחקה הראשון מול הוד השרון. זה יהיה במסגרת המחזור החמישי בליגה הלאומית, ואת יתר ארבעת המחזורים שעברו על פי התאריך (בגלל הסגר השני) יישחקו במוצאי שבתות.

בקבוצה חושבים לא רק על כדורסל אלא גם על החיבור לקהילה. יש רצון לחבר את ארתור רוזנפלד, 25, שחקנה היהודי צרפתי של הקבוצה, אל הקהילה היהודית צרפתית בעיר אשדוד. לצורך זה נעשה חיבור בין היו"ר ארמונד אסולין לגד בוקובזה, איש קשר לראש העיר בעניין, שיעשה את הקשר הזה שיהיה טוב לשני הצדדים. טוב לשחקן בוודאי שירגיש חיבור לעיר ויהיה עטוף בחום של הקהילה וכמובן לקבוצה ולקהילה, שחלק ממנה יגיעו גם לראותו משחק. אגב רוזנפלד עלה לארץ באמצעות ארגון "נפש לנפש". המדובר בארגון שהעלה מאז הקמתו עשרות אלפי עולים חדשים מצפון אמריקה ומאנגליה, תוך שיתוף פעולה מלא עם הסוכנות היהודית ומשרד העלייה והקליטה.

עוד רעיון שהעלו בוקובזה ואסולין הוא שרוזנפלד שאמור לקבל בקרוב את תעודת הזהות שלו כישראלי, יקבל אותו בטקס מרשים אצל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. על פי אנשי הקבוצה בוקובזה מטפל בעניין וייתכן כי הדבר ייצא אל הפועל בקרוב.

רוזנפלד (1.83 מ') שיחק בשנים האחרונות בליגה הצרפתית הראשונה והשנייה וכעת הוא מגיע לראשונה לישראל. בעונה החולפת שיחק בקבוצת וישי קלמונט מהליגה הצרפתית השנייה והעמיד ממוצעים של 7.8 נקודות (38.3 אחוזים ל-3) ו-3.4 אסיסטים למשחק.

במכבי אשדוד סימנו מטרה לעלות ליגה. בשבוע שעבר היא גברה על אליצור נתניה 62:75 כששלטה בכל המשחק. שביעות הרצון הייתה גבוהה כי מדובר באותה נתניה שאשדוד הפסידה לה לפני כחודשיים במשחק האימון הראשון 62:65.

היו"ר אסולין דיבר על סיכויי הקבוצה לחזור לליגת העל: "הגיבוש של הקבוצה ממתחיל לתת את אותותיו, וזה בא לידי ביטוי בניצחון מול נתניה. אני מרוצה ממה שעופר רחימי (המאמן – מ.ס) עושה. הוא פועל בראייה של קבוצה שרוצה לעלות ליגה. .אומנם מחכה עבודה קשה במהלך העונה אם נרצה לעלות ליגה, אבל זה בהחלט אפשרי אם ניקח כל משחק ברצינות. אנחנו מרוצים מאוד מהישראלים, שחקנים לוחמים "רעבים" ומחויבים. אני מקווה ובטוח שהם יתנו את התפוקה בכל משחק. כנ"ל לגבי שני הזרים שעושים רושם טוב".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך