בנמל אשדוד מתכוננים לסערה הצפויה

גובה הגלים צפוי להגיע לשיאו בסוף השבוע הקרוב עם גובה גלים בין 3-6 מטרים. במסגרת הכוננות, אוניות נכנסות יתבקשו לחזק חבליהן כאשר אונייתם קשורה לרציף על מנת להתכונן לסערה.
ספינה קשורה בחבל
צילום ארכיון. (צלם: טל שבתאי)

נמל אשדוד נערך למזג האוויר סוער על מנת להבטיח רציפות תפעולית

חברת נמל אשדוד נערכת בהתאם לתחזית השירות המטאורולוגי למערכת חורפית סוערת אשר תשפיע על רוב חלקי הארץ.
לאור זאת הורה מוריס מור, רב החובל של הנמל, על שורה של הנחיות מיוחדות ומפורטות לבעלי תפקידים רלוונטיים בנמל, ועדכן על אודות תנועת האניות המתוכננת בנמל בסוף השבוע הקרוב.

כמו כן הוא הוציא גם הנחיות מסודרות הנוגעות לנמל החדש שקם בסמוך לנמל אשדוד. עמידה בהנחיות אלו תאפשר התמודדות מיטבית עם הסערה הצפויה ומניעת נזקים בתחומי הנמל.

מזג האוויר צפוי כאמור להיות קיצוני ביותר, צפויות רוחות צפון-מזרחיות ודרום-מזרחיות אשר תתחזקנה לעוצמה גבוהה של 20-30 קשר, עם משבים של עד 50 קשר; גובה הגלים צפוי להגיע לשיאו בסוף השבוע הקרוב עם גובה גלים בין 3-6 מטרים. כלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל. במסגרת הכוננות, אוניות נכנסות יתבקשו לחזק חבליהן כאשר אונייתם קשורה לרציף על מנת להתכונן לסערה.

כמו כן יערך רישום מדויק על כל אירוע ודיווח בהתאם לנהלים. הערכות והנחיות הנמל לקראת מזג אויר סוער אפשרה עד כה לעבור בבטחה ובשלום את כל אותן הסערות שפקדו את נמל אשדוד בחורף האחרון. חברת נמל אשדוד עושה את המיטב במטרה להשיב את פעילות הנמל לסדרה ולשמור על רציפות תפקודית לטובת קהל הלקוחות ואזרחי מדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך