המשטרה סגרה מסעדה שהחליטה לפתוח למרות שהיתה תחת צו סגירה

משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לעסק באשדוד אשר פעל בניגוד להנחיות הקורונה. המשטרה קנסה בשבוע שעבר את בעל העסק ב-5000 שקלים וסגרה אותו, אך הוא פתח שוב.
צילומים: דוברות המשטרה.

במהלך פעילות אכיפה, ובעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה, הגיעו שוטרי משטרת אשדוד ורכז הרישוי לתחומי עסק ברובע ב' בעיר עסק אשר הפעלתו נאסרה בתקנות, כאשר בשטח העסק ישבו מבלים סביב שולחן, סעדו וצרכו משקאות משכרים,
זאת בניגוד לאיסור הפעלת עסקים מסוג זה.

כאמור, בעל העסק כבר הוזהר בעבר, נרשמה הודעת קנס 5000 ש"ח והוא זומן לשימוע בשבוע שעבר, בסופו נסגר העסק בצו סגירה מנהלי חתום על ידי מפקד משטרת אשדוד, דבר אשר לא מנע ממנו לפתוח עסק בשנית בניגוד לתקנות.

מפקד משטרת אשדוד הורה על סגירת המקום בצו סגירה מנהלי כמצוין מעלה ובעל המקום נחקר בתחנת אשדוד על עבירה פלילית של הפרת הוראה חוקית ועבירה של ניהול עסק ללא רישיון.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך