לפחות 4 אנשים נפגעו בגלל הגשם והקור

הגבר בן ה-47, והזוג בשנות החמישים לחייהם שנלכד ברכב, סובלים מהיפותרמיה. הפועל בן ה-35 נפל לשלולית גדולה באתר בניה.
קרדיט; עדכוני הרובע

הגשם והקור הביאו הבוקר לפגיעה קשה בגבר בן 47 מאשדוד, פועל בן 35 באתר בניה וזוג שנלכד ברכב.

מדוברות מד"א נמסר על האירועים:

"בשעה 09:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר מעורפל הכרה ברחוב מורדי הגטאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא גבר בן 47 במצב יציב עם סימני היפותרמיה".

"בשעה 09:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב לכיש על פועל שמעד בתוך שלולית גדולה באתר בניה ברחוב המעפילים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח אסותא גבר 35 במצב קל עם חבלה בגפיים התחתונות."

"בשעה 10:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר ואישה שנלכדו בתוך רכב שהוצף ברחוב מעפילים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א חילצו גבר ואישה כבת 50 וסובלים מהיפותרמיה קלה. טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".

נהג טרקטורון מד"א, חובש רפואת חירום מאור בן זקן סיפר: "מיד כשהתקבל הדיווח על ההצפות ברובע ב' בעיר הגענו למקום עם רכבים מיוחדים על מנת לסייע לאזרחים. המים היו בגובה של יותר ממטר. גבר ואישה כבני 50 נלכדו בתוך רכב ובעזרת אזרחים שנכנסו איתנו למים הצלחנו לחלץ אותם ולהעביר אותם לטרקטורון המיוחד שלנו שבעזרתו הוצאתי אותם מהמים לאזור יבש, הכנסנו אותם לתוך אמבולנס מד"א על מנת לבצע בדיקות רפואיות ולחמם אותם. הם סבלו מהיפותרמיה קלה ולא נזקקו לפינוי לבית חולים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך