צפו: העיר אשדוד מוצפת – כבישים נחסמו ורכבים נלכדו בהצפות ענק

הגשם העוצמתי הראשון הפתיע את אשדוד, רחובות שלמים נסגרו לתנועה בעקבות הצפות קשות, בעירייה פועלים לשחרר את החסימות כתוצאה מההצפות הקשות, צפו בוידאו
קרדיט; עדכוני הרובע

בוקר קשוח ברחובות העיר אשדוד, אזורים רבים נחסמו לתנועה כתוצאה מהצפות של רחובות שלמים, לאחר שעה ארוכה של גשם שוטף. במקביל, ככל הנראה ההכנה המוקדמת של עיריית אשדוד לא הייתה מספיקה, יחד עם מזג האוויר הקיצוני שגרמו להצפות הללו.

ברובע ג' וברובע ח' יש את ההצפות הגדולות ביותר, רכבים נתקעו ואנשים נלכדו, בזמן שכוחות ההצלה והעירייה מנסים להשיב את הסדר בעיר.

בתוך כך, בעירייה מעריכים כי כמות משקעים היא עצומה: משקעים כבדים ביותר מעל כ-35 מ״מ ירדו במכה אחת -תשתיות מכילות עד 25 מ״מ .

במקביל טוענים בעירייה כי בוצעה חסימת צירים יזומה: צוותי הביטחון והמוקד העירוני בסיוע כוחות הביטחון חוסמים את הצירים. עובדי עיריית אשדוד, נמצאים במקומות במטרה לפעול לשחרור הצירים .

עקב תנאי מזג האוויר הקשים השוררים בחוץ, ולמען ביטחון הנוסעים ברכבים יזמה עיריית אשדוד חסימת צירים עם סכנת הצפה. הציבור מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות ולהפעיל את אפליקציית WAZE.

הצירים החסומים הם
משה דיין: בין הירקון לבן עמי ✅ נפתח לתנועה
שד׳ ירושלים : בין אלטלנה למילמן
הנשיא ויצמן – ז’בוטינסקי
יצחק הנשיא-אבן עזרא
בני ברית -במקביל לתחנת הדלק סדש
הרצל / שבי ציון ✅ נפתח לתנועה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך