עוד לא חזרו מהפגרה

אחרי הסגר השני, חזרה מ.ס אשדוד לליגת העל עם משחק חוץ מול בני יהודה. מסתבר כי הפגרה בת שבעת השבועות השפיעה על אשדוד שנוצחה 1:0 על ידי בני יהודה, שלא הייתה טובה מאשדוד. הבלם צבטקוביץ' הורחק.
אזולאי מנסה (צילומים: טל אקוקה).

כמה חיכינו לחזור. שבעה שבועות בלי כדורגל בגלל הסגר השני, הספיקו בהחלט לכולם. מ.ס אשדוד הגיעה למשחק הזה במסגרת "החזרה לכדורגל" במחזור הרביעי בליגת העל מול בני יהודה בבלומפילד, מהמקום הרביעי עם 6 נקודות כשהיא מבינה שאם היא רוצה צמרת, היא צריכה לחזור עם הנקודות. בני יהודה הגיעה עם מאמן חדש, ניר ברקוביץ', בהפועת בכורה בליגת העל, והרבה רצון להוכיח. בסוף ברקוביץ' והקבוצה שלו, במשחק לא גדול, הוציאו 3 נקודות עם 0:1 קטן.

עשרים דקות המשחק התנהל בין שתי הרחבות, כאילו מצדיקים את הפגרה. אחרי 20 דקות אשדוד השתלטה על המשחק בדקה ה-22 כמעט כבשה. זה היה לאחר טעות של הגנת בני יהודה הגיע הכדור לבאיו שניסה למסור במקום לבעוט מתוך הרחבה ורגל מגן בני יהודה מנעה שער לאשדוד.  זו גם הייתה ההדמנות האמיתית היחידה במחצית המאופסת הזו.

בן זקן מרחיק.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה טוב מבני יהודה. 6 דקות בתוך המחצית ננאד צבטקוביץ' הבלם, נגח כדור המשך מקרן של שלומי אזולאי, שעלה מעט מעל המשקוף. גורדנה (56) שלח את השוער ניראון להתעופף לפינה להוציא כדור שנראה מסוכן לבני יהודה.

דווקא אחרי הדקות הטובות של אשדוד, בני יהודה החלה להיכנס למשחק והתקרבה לשער של אשדוד. 12 דקות לסיום המשחק היא גם הצליחה לכבוש. מונטריי קמהאני הכשיל בעבירה מיותרת את קמפוס ברחבה. את הפנדל בעט עמית זנטי פנימה 0:1 בני יהודה.

בן שמעון הגיב בהכנסת חאמזה מואסי החלוץ על חשבון פיראס אבו עקל הקשר האחורי, במטרה לנסות להוציא מהמשחק הזה נקודה. אבל 3 דקות לסיום מנע השוער משפתי שער נוסף לבני יהודה ביציאה נהדרת לכיוונו של זנטי, כובש השער לבני יהודה. דקה לסיום הצליח חאמזה מאוסי המחליף, להחמיץ את התיקו מול רשת חשופה, ואם זה לא הספיק הורחק צבטקוביץ' הבלם באדום בתוספת הזמן. דידן דוד החמיץ הזדמנות לחזור עם נקודה רגע לפני השריקה. אבל על כמעט לא מקבלים נקודות. בסיום 0:1 לבני יהודה. לא ככה רצו לחזור באשדוד מהפגרה.

מ.ס אשדוד:  משפתי, בן זקן (סזנו, 70), אוואני, צבטקוביץ', קמהאני,  אבו עקל (מואסי, 82) , גורדנה, אזולאי (באגיוקו, 70), כנעאן (דהן, 59), באיו פאהד (טוראל, 59), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך