גם הבידוד לא יעצור את גמ"ח חסדי מאור מאיר

הגמ"ח על שמו של הנער מאור מאיר ז"ל, חילק 200 ערכות למשפחות ובעיקר לילדים הנמצאים בבידוד בתקופה זו. למיזם המבורך נרתמו בני נוער ממרכז טנא שעזרו לארוז ולחלק את הערכות. מנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון: "אנחנו נמשיך ביוזמות מבורכות ופעילות עשייה ונתינה למען הקהילה"
שמעון בן שמעון

בידוד? הצחקתם את גמ"ח חסדי מאור מאיר. הגמ"ח ממשיך את פעולותיו למען הקהילה, למרות ואולי בגלל הקורונה, באותה המסירות. הגמ"ח החליט להמשיך "לחבק" את תושבי אשדוד בכל עת. השבוע חילקו בגמ"ח 200 ערכות מדהימות למשפחות ובעיקר לילדים הנמצאים בבידוד בימי הקורונה. בערכות משחקי יצירה, צעצועים, שולחנות הוקי אוויר, שולחנות כדורגל, חוברות צביעה, משחקי חשיבה, משחקי זיכרון, סליים, מדבקות, קלמרים, כדורים. דברים שישמחו את הילדים בבידוד.

כזכור, הגמ"ח הוקם לזכרו של מאור מאיר בן שמעון ז"ל, שנפטר בגיל 16. רק לאחר מותו בתאונת דרכים התגלה עד כמה הנער הצעיר הזה תרם מכספו ומזמנו למען האחרים ללא תמורה. משפחתו, בראשות אביו, שמעון בן שמעון, הקימה את גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' לזכרו וממשיכה כבר כעשור את פועלו בעזרה לתושבי העיר, כל השנה, עם דגש על הילדים באשדוד.

שמעון בן שמעון, מנהל הגמ"ח: "חשוב לנו להמשיך לתת חיבוק חם, חיבוק של מסירות, חיבוק של גמילות חסדים, חיבוק שנשאר ומשאיר טעם טוב ונהדר במסגרת הפעילות היזומה והמבורכת לכל תושבי העיר".

המיזם המדהים השתתפו מתנדבים רבים ביניהם המד"צים של 'מרכז טנה' בראשות רכזת המד"צים שירלי בלהסן. שמעון בן שמעון: "מדובר בנערים ונערות שנרתמו אלינו וספגו את ערך ההשקעה, הנתינה והמסירות כלפי הקהילה הנזקקת, הדורשת תשומת לב רבה ויחס חם. יישר כוח ענק גם לכל העוסקים מסביב לעשייה החשובה הזו – מתנדבים, תורמים, שליחים, מנהלי צוותים, בעלי הוראת קבע לגמ"ח ועוד".

בן שמעון מרגיש שליחות בפעילות של הגמ"ח לעילוי נשמת בנו מאור מאיר, ולטובת מי שזקוקים לעזרה הזו, ויש לא מעט כאלה: "ביתנו הקטן והצנוע פתוח לכל אחד ואחד. שנזכה בעזרת השם להמשך יוזמות מבורכות ופעילות עשייה ונתינה לקהילה".

אבל יש עוד. גמ"ח מאור מאיר לא עצר בזה והחליט לפנק ילדי רובע ה' בחלוקה של שקיות מלאות כל טוב דווקא בימים האלה, של קורונה. בן שמעון: "החלטנו להמתיק את יומם. נהנו מזה חתני בראשית שעלו לתורה, וכל משתתפי קריאת תהילים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך