קורונה באשדוד: לאחר חודשים ארוכים יממה ראשונה ללא נדבקים בעיר

בשורה משמחת מגיעה ממחלקת הבריאות של עיריית אשדוד, לאחר סוף שבוע מוצלח מבחינת חשיפת חולי קורונה בעיר, בתוך כך מספר הבדיקות ממשיך להיות גבוה ואילו התוצאות החיוביות ממשיכות להיות נמוכות
קורונה באשדוד

נתוני התחלואה שהתפרסמו הבוקר בעיר אשדוד יכולים להיות מעודדים מאוד, שכן לראשונה מזה זמן רב, עברה יממה שלמה ללא חולה קורונה שנחשף בעיר.

מייל פנימי של פרויקטורית מחלקת הבריאות בעיריית אשדוד שהגיע ליידנו מבשר על כך שביממה האחרונה עד שעות הבוקר לא נמצאו חולי קורונה בעיר, כאשר ענבל היימן כותבת בו "אין תוספת חולים חדשים להיום, שבוע טוב ובשורות טובות".

מדובר על בשורה של ממש, שכן באשדוד נרשם בזמן שיא למעלה מ- 400 חולים ביממה אחת. ובמשך זמן רב היא הייתה העיר השלישית או הרביעית ברמת התחלואה הגבוה בארץ. ואילו היום המצב השתפר בצורה יוצאת דופן.

נכון להיום, מספר החולים הפעילים שנותרו בעיר עומד על 244, כאשר עד כה נדבקו 12,597 תושבים. ואילו מספר הבדיקות שבוצעו בשבעת הימים האחרונים עומד על 5,771 כאשר מתוכם נמצאו רק 70 נדבקים בשבוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך