אפשר להצטלם גם בקורונה עם טופ צלמים

דווקא בקורונה, חשוב להיות חיוביים ולצאת מהדיכאון. תקופת הקורונה תישאר איתנו עוד זמן רב, וזו לא סיבה להפסיק את פעילות הבידור והכיף שלנו.

בקיצור – אפשר ומומלץ להצטלם גם בקורונה! בתקופה זו, חשוב להיות חיוביים, שמחים, ולכייף ככל הניתן – עד לסגר הבא. אז איך זה עובד בתקופה כזאת? מה בעצם המחיר לצילום אירועים בקורונה? ואיך טופ צלמים יכולה לעזור לכם לעבור את התקופה הזאת בהצלחה? פירטנו את הכל על רגל אחת.

צילום אירועים בקורונה – בואו נפתח את זה

בזמן הקורונה, הרבה מאוד עסקים ומקומות בידור פשטו את הרגל, וזעמו בפני הממשלה. מאז, אושר החוק לחגיגות עד 250 (נתון זה עשוי להשתנות בכפוף לתנאים והחמרת ההגבלות) איש באולם אירועים, ובמקומות פתוחים. אז איך מצטלמים בזמן הקורונה? פשוט – קודם כל שומרים את ההנחיות, הנחיות כמו: חבישת כפפות ומסכות הגנה, שומרים על מרחק מינימלי ככל הניתן, ומשתמשים במגע מינימלי ככל הניתן, וכמובן נשארים שמחים. לצורך התמונה, רצוי להחזיק כפפות ומסכות ממותגות (או עם עיצוב אישי) לשם תמונות שמחות ומעניינות יותר. אז, לפי מה שהבנתם כן מותר להצטלם בתקופת הקורונה, אך חובה לשמור את ההנחיות ככל הניתן – לפני ואחרי הצילום. שימו לב: על הצלם להיות מוגן גם הוא, במסכה וכפפות. במידה ואתם רואים צלם שלא עושה את הנאמר, אל תתביישו להעיר על הנושא, ולחייב אותו לעמוד בהנחיות.

מה המחיר לצילום אירועים בקורונה? והאם זה יותר זול?

אחת השאלות הטובות ביותר היא: מה המחיר בעצם לצילום אירועים בצל הקורונה? והאם תהיה הקלה במחיר? אנחנו כאן עם התשובות. הרבה מאוד מוצרים, שירותים, וספקים הפכו את מחירם לאטרקטיביים בזמן הקורונה, וזאת במטרה למשוך אליהם גל לקוחות. גם בצילום אירועים הדבר לא שונה במיוחד. המון צלמים ומפיקי אירועים נחשפו למכה כלכלית מאוד קשה, עקב כך, יותר ויותר צלמים מנסים למכור את עצמם למרבה במחיר. מחיר אטרקטיבי ומבצעים שוטפים מוכרים את הקהל הישראלי – ואם זה, לא תוכלו להתווכח.

ירידה במחירים אינה הפסד, אלה תוכנית אסטרטגית חכמה. בעבר, צלמים הסתפקו בנקיבת מחירים גבוהים ובכמות לקוחות יותר קטנה. כיום, צלמי האירועים משנים אסטרטגיה והולכים על כמות. כאשר משהו הולך, ומשנים את האסטרטגיה והמחירים, הקהל שיבוא עשוי להיות בתפוצות גדולות ורבות יותר. בזכות נתון זה, המכירות יגדלו ויגרמו לשרידותם של מפיקי אירועים וצלמים. ועם זאת, עדיין תופתעו לגלות ותתקלו בצלמים שלא יהיו מוכנים לרדת מרף המחיר, אין מה לעשות. בעקבות הקורונה שוק העבודות לצלמי האירועים קטן פי 10, ועקב כך המחירים נוטים לרדת מעת לעת.

יותר ויותר צלמי אירועים מבינים את התקופה הזאת, ומתכננים צעדים אסטרטגיים שיעלו את המכירות שלהם בעסק. חלק מן האסטרטגיה היא לפנות לקהל הרבה יותר צעיר, או הרבה יותר מבוגר. ולעיתים, גם למצוא פילוח שוק חדש שעד היום לא היה מודע אליהם. עקב כך, בזכות קהל חדש והפניית המאמצים לקהלים נוספים, המחירים עשויים להשתנות ולהיות יותר זולים בזכות כמות העבודה הנדרשת.

המחירים הממוצעים לפני הקורונה עמדו על 1800-3,000 ₪ בממוצע, כיום – המחירים ינועו בין 800-1500 ₪.

טופ צלמים – למה לבחור דווקא בנו

טופ צלמים מספקת שירותי צילום לאירועים פרטיים, חתונות, בר ובת מצווה, וגם צילום לאירועים עסקיים. חברתינו קמה במטרה להפיק צילומים מרהיבים, איכותיים, ובאיכות הגבוהה ביותר. אנחנו בחברה, משכללים ומעדכנים תמיד את טכנולוגיית הצילום שלנו מקצה לקצה, ובאיכות הטובה ביותר. העדשות שאנו מביאים איתנו מפיקים את חווית הצילום הגבוהה ביותר. למעשה, אנו בין היחידים בארץ שמגיעים לאיכות צילום של 2000+p ומעלה. כלומר, איכות של 2K, ו- 4K. הינה כמה דברים שכדאי לכם לדעת עלינו, פירטנו כמה מנקודות האור והחוזקה שלנו:

  • דואגים לכם – אנחנו בעסק, תמיד מנסים להצליח במשימה ככל האפשר. במהלך העבודה, אנו תמיד נדאג שלא יהיו הפתעות בדרך, שהצילומים יהיו ברמה הטובה ביותר. והכי חשוב – תמיד לתפוס את הרגעים הטובים והמרגשים ביותר באירוע. בקיצור – אנחנו לא נרדמים בשמירה.
  • עמידה בזמנים – אחד העקרונות שאליהם אנו והעובדים תחתינו מקדמים הוא העמידה בלוחות הזמנים. יש לכם אירוע חשוב וייחודי? אנחנו נדאג לבוא בזמן, ולפעמים גם לפניו. אנו תמיד שם, דואגים לכם, ומקווים לאירוע מוצלח ומושלם.
  • הניסיון שלנו – אנו בטופ צלמים יודעים כיצד הדברים עובדים בשטח, מה לעשות, מתי לעשות, ואיך. ישנם מצבים שהצילום יוצא בצורה לא טובה, או בעל רקע חשוך. לפיכך – אנו דואגים לצלם את האירוע בזוויות הצילום הטובות ביותר. לכך, אנו נערכים מראש. הניסיון שלנו לימד אותנו באילו מצבים לצלם, מתי לא להיכנס, ומתי הטיימינג הנכון והמתאים מגיע. בקיצור – הניסיון שלנו עומד לרשותכם.

חברת טופ צלמים עומדת בזמנית, ובפריסה ארצית בכל הארץ. מחפשים צילום אירועים ברמה אחרת לגמרי? חייגו עכשיו 072-3290-660.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך