הכל על ניקיון לפני כניסה לדירה

צילום:freepik

אבל לפני שאתם ממהרים להעביר את הפקלאות שלכם ליעד החדש ולהזמין מעצב פנים, אולי זה הזמן להזמין חברת ניקיון מובילה שתצחצח לכם את הבית ותארגן לכם אותו לקראת הכניסה.

מתי כדאי לבצע את הניקיון?

את הניקיון מומלץ לבצע עוד לפני שאתם נכנסים לבית החדש. קיבלתם מפתח? זה הזמן לצחצח את הבית, כי כשהוא יהיה כבר מלא בתכולה שלכם, לצוות המקצועי יהיה קשה מאד לתמרן ולבצע את העבודה על הצד המקצועי ביותר.

אגב, גם במידה ועדיין לא קיבלתם את המפתח מהמוכרים שלכם והדירה עומדת ריקה לאחר חתימת החוזה, אולי תוכלו להקש מהם את המפתח ולו ליומיים, על מנת שתוכלו לנקות אותה כמו שצריך.

 

איך חברת ניקיון אמינה תבצע את העבודה?

צוות מקצועי ומיומן יגיע לדירה שלכם לביקור מקדים על מנת להעריך מקרוב את מורכבות העבודה. לאחר שקבלתם הצעת מחיר וחתמתם עליה, הצוות יוכל להתחיל בעבודה.

ראשית, הוא יבחן את את סוג הרצפות שיש בבית ויתאים להן את חומרי הניקוי המתאימים. לא כל חומר ניקוי מתאים למרצפות טרצו ישנות, ולא כל ריצוף יכול להתמודד עם חומרים כימיים חזקים.

כמו כן, שימוש לא נכון בחומרים יכול לפגוע קשות ברובה של הרצפה, כך שעליכם להזמין חברת ניקיון לבתים שיודעת את העבודה, על מנת שלא יגרם נזק.

גם בכל הקשור להברקת הרצפה, בעל המקצוע יצטרך לבחון את סוג הרצפה לפני העבודה. לדוגמא, בעל המקצוע לא יוכל להשתמש בוקס להברקת רצפה על גבי רצפת קרמיקה, שכן החומר לא יתפס על רצפה אטומה שכזו.

 

איך בוחרים חברה אמינה?

ראשית, תמיד תוכלו להיעזר בהמלצות של חברים שכבר עבדו עם חברת ניקיון כזו או אחרת, הם יוכלו לסייע לכם לקחת את ההחלטה הנכונה. זה לא שהטיפים הבאים שניתן לכם לא חשובים, אל אין חכם כבעל ניסיון

הזמינו חברה שתתמקד בדברים שסביר להניח שאתם לא תוכלו לבצע לבד, כמו ניקוי חלונות, קירות, מעקות זכוכית והסרת כתמים קשים. את הרצפה תמיד תוכלו לנקות בעצמכם, גם אחרי שכבר עברתם לבית החדש.

 

דרשו הצעת מחיר רצינית שתכיל את כל סעיפי העבודה והתמחור שלהם, אתם לא רוצים הפתעות לא נעימות בדירה. שאלו כמה זמן יקח לחברת הניקיון לבצע את העבודה ומה קורה אם העבודה לא מסתיימת בזמן.

 

בדקו החברה מספקת אחריות לעבודה, ובמידה וכן מה היא כוללת. האם היא תחזור לבצע את העבודה במידה ולא תהיו מרוצים? האם היא אחראית על נזק שיגרם כתוצאה משימוש בחומרים לא נכונים?

 

את כל הדברים האלה אנו ממליצים לכם לבדוק לפני העבודה, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות בדירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך