רן בן שמעון לקראת בני יהודה: "אנחנו רעבים לשחק"

אשדוד תשחק במסגרת המחזור הרביעי, עם חזרת הכדורגל בליגת העל, מול בני יהודה (20.30, בלומפילד) ביום ראשון. שגיב יחזקאל הפצוע ייעדר. ניר ברקוביץ' לראשונה על הקווים כמאמן בליגת העל.
בן שמעון (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד תחזור ביום ראשון לליגה, במשחק חוץ במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, מול בני יהודה (בלומפילד, 20.30), שתגיע עם המאמן החדש שלה ניר ברקוביץ' שלו זה משחק בכורה בליגת העל. מאמן אשדוד רן בן שמעון התייחס למשחק הצפוי. אשדוד מגיעה עם 2 ניצחונותרצופים מתוך 3 משחקים

רן בן שמעון: "אנחנו רעבים לשחק. אנחנו עושים את המיטב במסגרת האפשרויות. זה המצב לכולם. התנאים לכולם דומים. צריך להפיק מהמצב הזה את המירב ולדעת איך לעשות את ההתאמות שצריך".

הליגה נעצרה בדיוק במומנטום שלכם אחרי 2 ניצחונות

"עכשיו זה כבר חדש. המומנטום לא קיים, אבל זה לא משנה. לאף אחד בליגה הכל יכול לקרות בתקופה הזו"

בני יהודה עם מאמן חדש

"רוב הזמן המוכנות לכל הרכב נעשה לאורך זמן ארוך מאוד. בכל משחק נעשה את ההתאמות המתאימות, נעשה גם מול בני יהודה".

לגבי הרכב הרי שהחלוץ שגיב יחזקאל לא יישחק בגלל פציעה בשריר הארבע ראשי. מי שצפוי לפתוח הוא עומרי בן הרוש ואלי גם מוסא בגאיוקו, הזר החדש. לא ברור אם המגן והקפטן טום בן זקן שסבל מפציעה, יפתח בהרכב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך