"זה ייגמר באסון"

אחת מתושבות העיר מאזור ט"ז, בפוסט קשה על ונדליזם של חבורות בני נוער באזור בו היא גרה. לעיתון המגזין אמרה: "הם משליטים פה באזור כיכר ט"ז טרור. משתינים בכניסות, ניסו לשבור דלתות, לקחו מטפים והשפריצו אחד על השני. זה נמשך עד השעות הקטנות של הלילה. לעמים רבים ביניהם לבין עצמם וזה עלול להיגמר בצורה קשה. זה כבר כמה שבועות שזה קורה. אין לילה של שקט". תלונה הוגשה. מהמשטרה נמסר: "הנושא ייבדק ויטופל ע״י משטרת אשדוד".
עד לפנות בוקר.

פוסט קשה מאוד של תושבת העיר מאזור ט"ז מלמדת על אירועי ונדליזם קשים מהם סובלים היא והשכנים שגרים איתה באזור מחבורות של נערים. פוסט שקשה להישאר אליו אדישים ומגולל כפי שהיא אומרת "טרור שנעשה על ידי הילדים באזור".

בפוסט היא כתבה: "חברים, לא באתי ללכלך על ילדים מרובעים מסוימים תוך כדי שאני כביכול אומרת שאצלנו ברובע דברים כאלה לא קורים. ממש לא!! אני רוצה שההורים לילדים בכל העיר יהיו עם יד על הדופק. אתמול היו אצלנו בכיכר בסביבות חמישים בני נוער, גם בנים וגם בנות. והם לא התנהגו יפה. שני בנים ושתי בנות – שבאו לדלת הכניסה החדשה שלנו ופשוט התחילו לשבור אותה (רק לפני שבועיים סגרו את הדלת עם קוד, לפני זה בני נוער היו נכנסים לתוך הלובי ועושים שטויות בתוך הבניין). תבינו שגם כשהילד אומר לכם שהוא בסדר ויוצא עם חברים לפארק – יכול מאוד להיות שלמעשה הוא לוקח חלק בוונדליזם או התגרות במשטרה. תכריחו את הילדים לחזור הביתה בשעות סבירות! היו גם קטטות מתחת למרפסת שלי. עכשיו קראתי בחדשות על נער שנהרג אתמול בקטטה, אז למה אתם מחכים? ילד מתחת לגיל 18 לא אמור להסתובב ברחוב בשעות מאוחרות, נקודה!"

היא ממשיכה: "כבר תקופה שכמות גדולה של בני נוער באים לשבת בלילות בפארק שבכיכר בט"ז.  הילדים צועקים, הולכים מכות, ובין היתר הורסים את בבניין שלנו – אתמול גנבו שני מטפים של הבניין והשפריצו אחד על השני, היום ניסו לפרוץ ולשבור דלת כניסה חדשה לבניין, באופן קבוע הם משתינים בכניסה לבניין. דיירי הבניין מזמינים להם משטרה, אבל זה לא עוזר, כי הם מתפזרים לכל מיני כיוונים, ויש פה עשרות של ילדים. שני שוטרים לא יכולים לעשות להם שום דבר".

התושבת מסיימת את הפוסט הלא פשוט: "הילדים מגיעים מאזורים ט"ו, י"ב, י"ג, הרבה מהם על אופניים חשמליים.. מאוד מפריע לי שבעיר שלנו גדלה כמות כזאת משמעותית של ערסים חסרי תועלת, מפריע לי שאין שום אכיפה לחוק שעות מנוחה ומפריע לי שיש הורים שמבחינתם זה בסדר שהשעה היא 12 בלילה והילד שלהם עדיין מסתובב בחוץ".

לעיתון המגזין אמרה: "הם מגיעים בשמונה בערב וממש משליטים טרור. משתינים ליד הכניסות בני 13 ומעלה. הם ממשיכים עד 2 בלילה. ועד הבניין הגיש תלונה למשטרה"

מישהו ניסה לבקש להפסיק את זה?

"ניסו והם קיללו. יש אנשים שחוששים כי כבר היה מקרה בארץ שמי שהעיר לילדים נדקר למוות".

כמה זמן זה נמשך?

"מאז החגים הם הגיעו לפה. זה כמה שבועות . אין לנו יום של שקט".

לא הגיעה פעם אחת ניידת?

"הניידת מגיעה והם בורחים. אחרי שהמשטרה נוסעת הם באים".

זה מסוכן

"לפעמים הם רבים ביניהם. בין חבורות. זה ייגמר בצורה קשה, באסון, שמישהו יעיר להם, או שהם לא מבינים את הסיכון במריבות ביניהם".

מהמשטרה נמסר: התקבלה תלונה מקוונת על הקמת רעש של בני נוער שמתקהלים בכיכר ברח התפוח 1 הנושא ייבדק ויטופל ע״י משטרת אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך