פרסום ושיווק באינסטגרם דברים שחשוב לדעת

אינסטגרם או בשפת העם: אינסטוש, הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק והפרסום המובילים ביותר בתחום ה-SOCIAL MEDIA, וככזה, הוא מאפשר לכל אחד ואחת מהמפרסמים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות
קרדיט תמונות – " אקסטרה דיגיטל "

אינסטגרם או בשפת העם: אינסטוש, הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק והפרסום המובילים ביותר בתחום ה-SOCIAL MEDIA, וככזה, הוא מאפשר לכל אחד ואחת מהמפרסמים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות שמטרתן: הגדלת החשיפה למוצרים/שירותים אותם אתם מעוניינים לשווק, וכפועל יוצא מכך, הגברת התנועה לנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם וגידול מתמיד במכירות/פניות.

ניהול דף עסקי באינסטגרם

בדומה לכל פעילות שיווקית – פרסומית בכל רשת חברתית אחרת, גם פרסום ושיווק באינסטגרם מתאפשר באמצעות דף עסקי דרכו ניתן לנהל את כל התוכן השיווקי המותאם לאופייה של הרשת החברתית המיועדת למטרות שיתוף של תמונות וסרטוני וידאו קצרים. פרסום באינסטגרם, שונה באופיו ממהלכי פרסום ושיווק אחרים ברשת, וזאת לנוכח העובדה שהוא שם יותר דגש על הצד הוויזואלי ופחות על הצד הטקסטואלי , ולכן, אופי התמונות והסרטונים הקצרים אותם אתם מחליטים להעלות לדף העסקי שלכם באינסטגרם, חייב לספר סיפור שיווקי משכנע ומניע לפעולה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלצד כל תמונה אותה אתם מעלים לדף העסקי באינסטגרם, ניתנת לכם האפשרות לשלב טקסט קצר באמצעותו מומלץ להתמקד בתועלות המוצר/שירות המצולם.

קידום אורגני באינסטגרם – האיכות עולה על הכמות

שיווק ופרסום באינסטגרם מתאפשר בין היתר באמצעות קידום אורגני שמטרתו: הגברת המעורבות המקוונת של העוקבים שלכם בכל פוסט אותו אתם מעלים לדף העסקי באינסטגרם. כפועל יוצא מכך, הדבר המשמעותי בהליך קידום אורגני באינסטגרם הוא לא מספר העוקבים שיש לכם אלא כמות הפעולות המיושמות על ידי העוקבים שלכם. באמצעות קידום אורגני נכון באינסטגרם, תוכלו להגביר את פעילות העוקבים שלכם בדף העסקי להפוך אותו לאחד מהדפים הפעילים יותר באינסטגרם. כיצד עושים זאת נכון? להלן מספר עצות מעשיות לצורך כך:

  1. הקפידו לצרף האשטגים לכל פוסט אותו אתם מעלים לדף העסקי – מטרת הצירוף היא לחשוף את הפוסט גם לקהלי יעד שאינם נמנים על העוקבים שלכם
  2. הקפידו לתייג מקומות ואנשים המופיעים בפוסט ובכך תגדילו את כמות השיתופים של התוכן המפורסם ולחשוף אותו לקהלי יעד אשר אינם נמנים על רשימת העוקבים שלכם
  3. עודדו את העוקבים שלכם להגביר את פעילותם ומעורבותם בפוסטים השונים אותם אתם מעלים – תוכלו לעשות זאת באמצעות תחרויות שונות לבחירת שמות לתמונה המופיעה בפוסט ורעיונות נוספים בהם העוקבים נדרשים להגיב על הפוסט ולבצע בו פעולות כאלו ואחרות.

קידום ממומן באינסטגרם

בשנת 2012, פייסבוק רכשה את אינסטגרם ומאז ניתן לבצע פעולות קידום ממומנות באינסטגרם באמצעות מערכת הפרסום הממומנת של פייסבוק. מערכת זו מאפשרת לכם בין היתר להגדיר את קהלי היעד הרלוונטיים לפעילות הממומנת שלכם באינסטגרם, את תקציב הפרסום הרצוי לכם, את שעות הפרסום הרלוונטיות לגביכם ופרמטרים נוספים באמצעותם ניתן לפלח בצורה הטובה ביותר את הפוסטים הממומנים שלכם באינסטגרם. יחד עם זאת, השימוש בפלטפורמת הקידום הממומן באינסטגרם מומלצת במקרים בהם מאחורי הפעילות קיימת מטרה מוגדרת לפעילות כגון: אירוע מכירות אותו אתם מקיימים בקרוב, הגדלת מספר העוקבים אחר פעילותכם באינסטגרם, מבצע מכירות מיוחד אותו אתם מקיימים וכדומה.

אפשרות נוספת לסוג של קידום ממומן באינסטגרם הוא קמפיין מובילי דעת קהל המיושם באמצעות אושיות אינסטגרם המקדמים ומפרסמים את המוצרים והשירותים השונים אותם אתם מעוניינים לשווק.

אסטרטגיית תוכן לצרכי פרסום ושיווק באינסטגרם – מה חשוב לדעת?

אינסטגרם, כפלטפורמה חברתית למטרות שיווק ופרסום, מחייבת אתכם בקביעת אסטרטגיית תוכן באמצעותה ניתן להגדיר את מטרות הפרסום ואת אופן השימוש היעיל והנכון ביותר לצורך השגת המטרות. אסטרטגיית התוכן חייבת להיות מותאמת למותג/מוצר/שירות אותו אתם מעוניינים לקדם ולשווק באמצעות ניהול דף עסקי באינסטגרם והיא חייבת להיות מבוססת על דרכים קריאטיביות באמצעותן תחשפו את התכנים הרלוונטיים לגביהם באמצעות תמונות וסרטוני וידאו קצרים. אסטרטגיית התוכן לאינסטגרם, מומלץ שתהיה מבוססת על תמונות אותנטיות באמצעותן תוכלו להציג את חיי היומיום של פועלכם ו/או תמונות אווירה "מאחורי הקלעים" של המותג/מוצר/שירות וזאת לצד תמונות מקצועיות שבכל אחת מהן הושקעה מחשבה יתרה על כל פרט ופרט המופיע בתמונה. לצורך כך, קיימת חשיבות רבה לכך שיעמדו לרשותכם מגוון רחב של תוצרי צילום בהם תוכלו לעשות שימוש תקופתי ו/או יומיומי לצרכי ניהול הדף העסקי שלכם באינסטגרם.

בדומה לכל פלטפורמה שיווקית – פרסומית אחר ברשת, גם פרסום ושיווק באינסטגרם, מומלץ שייעשה באמצעות אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, וכאן, אנחנו ב-אקסטרה דיגיטלי נכנסים לתמונה. לרשותנו, מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה בניהול ותחזוקה של עמודי רשתות חברתיות, לרבות, אינסטגרם, פייסבוק וכדומה.

הפעילות המקצועית והענפה שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי הכולל בתוכו בין היתר גם את תחום הסושיאל מדיה, מאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים למטרות פרסום ושיווק באינסטגרם, לרבות, ניהול דפי אינסטגרם, תפעול קמפיינים ממומנים באינסטגרם, קידום אורגני באינסטגרם ותכנון אסטרטגיית תוכן לצרכי פרסום ושיווק באמצעות האינסטגרם.

אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, להיוועץ עם מומחי ה-SOCIAL שלנו ויחד איתם לתכנן מהלכי פרסום ושיווק פורצי דרך באינסטגרם ובכל פלטפורמה אחת בתחום ה-SOCIAL MEDIA. ליצירת קשר לחצו כאן

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך