כתובות גרפיטי נגד הרב שלום כהן רוססו ע"י הפלג הירושלמי בעיר

כתובות גרפיטי בגנותם של הרב שלום כהן והרב דוד יוסף רוססו ברובע ג בעיר לאחר שהאחרונים הורו לא לפתוח את תלמודי התורה של שס בשלב הזה.

זעזוע בציבור החרדי בעיר. גרפיטי שרוסס בכמה מקומות ברובע ג דיבר בגנותם של נשיא מועצת חכמי התורה של שס הרב שלום כהן ונגד בנו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הרב דוד יוסף.

הגרפיטי שרוסס על פי מקורות יודעי דבר על ידי הפלג הירושלמי הקיצוני בעיר, הביע זעם על החלטתם של הרב שלום כהן והרב דוד יוסף שלא לפתוח את תלמודי התורה של שס בגין החשש להתפרצות נגיף הקורונה.

החלטה זו שונה בתכלית מהחלטתם של כמה מהרבנים האשכנזים שהורו לפתוח את תלמודי התורה שלהם. בכתובות שרוססו נכתב "שלום כהן זרק אותנו מהישיבות לאייפונים" וכן "שלום כהן ודוד יוסף זרקו אותנו לאייפונים".

מנהל הרובע יעקב ביטון שהזדעזע מהמעשה שלח מיד צוות שניקו את הכתובות והחזירו את הסדר על כנו. יו"ר שס באשדוד אבי אמסלם הביע זעזוע עמוק מהכתובות ואמר: "אני מזועזע מהמעשה הנפשע של אותם נערי שוליים בציבור החרדי הקוראים תיגר על גדולי ישראל. אסור שדברים כאלה יקרו בשנית".

קרדיט צילום: דניאל פרץ

הקיר לאחר טיפול צוותי העירייה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך