המכולה הראשונה היוצאת מישראל לדובאי תצא מנמל אשדוד

נמל אשדוד פתח בפעם הראשונה שער לייצוא מישראל לדובאי.המכולה הראשונה היוצאת מישראל לדובאי, היא של מפעל "דביק" מקיבוץ שדה בוקר והיא יוצאת מנמל אשדוד. הלקוח מדובאי הינו חברה מקומית בשם KIMOHA.
פריקת מכולות בנמל אשדוד
ארכיון.

בתחילת השבוע הבא תפליג בפעם הראשונה אניית MSC עם מטען מישראל שיגיע ישירות לדובאי, דרך נמל פורט סעיד במצרים. על המכולה הראשונה באנייה, היוצאת מנמל אשדוד, נמצא משלוח מיוחד של סרטי הדבקה ממפעל ״דביק״ שבקיבוץ שדה בוקר.
הלקוח מדובאי הינו חברה מקומית בשם KIMOHA, אשר רכש את סרט ההדבקה שמיועד לייצור של ידיות נשיא .

אורנה הוזמן- בכור, יו"ר נמל אשדוד מסרה: "אנו גאים להיות השער של ישראל לייצוא לדובאי ולאזור האמירויות כולו. ייצוא זה מהווה את תחילתה של פעילות רחבת היקף שתשפיע רבות על כלכלת האזור כולו. חברת נמל אשדוד נאמנה לערכי השירות הגבוהים גם בפעילות החדשה מול אזור".

אורנה הוזמן- בכור, יו"ר נמל אשדוד עם עם הסולטן אחמד בן סוליים.

בתחילת השבוע דווח כי נמל אשדוד, במגעים מתקדמים עם חברת DP WORLD, לשיתוף פעולה תפעולי ראשון מסוגו במזרח התיכון. בשבועות האחרונים התקיימה סדרת פגישות בין יו"ר הנמל, הגברת אורנה הוזמן- בכור ומנכ"ל הנמל, מר שיקו זאנה עם הסולטן אחמד בן סוליים , יושב ראש הקבוצה והמנכ"ל וצוות ההנהלה של קבוצת DP WORLD.

אל הפגישה האחרונה, שהתקיימה בארץ, בה גובש המתווה הראשון לשיתוף הפעולה, הגיעה משלחת מטעם DP WORLD בראשות הסולטן. המתווה כולל שת"פ קונקרטי במספר סגמטיים תפעוליים בנוסף לשת"פ תפעולי ופיתוח רציף 21 המיועד להיות עורף חצי אוטומטי, בו יוכלו לעגון כ- 24 אלף מכולות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך