סירת כיבוי של מכבי האש תפעל במרינה באשדוד

ממלא מקום מפקד תחנת אשדוד ליאור שרעבי מסר: "הפעלה של סירת כיבוי במרינה היא מכפיל כוח נחוץ בהצלת חיים. במקרה של שריפה בסירה או יאכטה היא יכולה להגיע מטרים בודדים ממנה ולהסלין מים בכמות של 1500 ליטר בדקה".
צילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה.

במהלך שיפור המענה המקצועי לשריפות יכטות וסירות במרינה באשדוד ובמאמץ משותף עם מנהלת המרינה הושקה סירת כיבוי האש שתפעל במרינה בעיר אשדוד.

ממלא מקום מפקד תחנת אשדוד ליאור שרעבי מסר: "הפעלה של סירת כיבוי במרינה היא מכפיל כוח נחוץ בהצלת חיים וצמצום המענה המשלים בשרפות כלי שיט כמו כן הוא מסייע רבות בהסלנת מים למרחקים ממי ים. במקרה של שריפה בסירה או יאכטה היא יכולה להגיע מטרים בודדים ממנה ולהסלין מים בכמות של 1500 ליטר בדקה".

מפקד משמרת א' רשף מוטי ביטון שהיה אמון על הפרויקט מסר.." בזמן שריפה בכלי שייט הדקות הראשונות של השריפה  הן הכי קריטיות וסירה מסוגלת זה היא בקטגוריה של מצילת חיים. יש בסירה תותח כיבוי אשר בא לסייע בפעולות הכיבוי מבלי לסכן את הצוותים ומבלי לעלות לכלי השיט. בנוסף, סירת הכיבוי מסוגלת להכיל חמישה אנשים וכך לסייע בהצלת אנשים מסירה שבוערת. תחנת כיבוי אש אשדוד שמה לה כדגל לשפר משמעותית את המענה המקצועי ושמירה על בטיחות האזרח בכל תרחיש והיום אפשר לומר גם בים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך